امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23753 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حجت ا... مهدیان اعلام کرد؛

اعتماد مسئولین به بانک توسعه تعاون در طرح‌های اقتصادی اجتماعی قابل‌توجه است

خبرایران: مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: انتخاب بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل در طرح‌هایمهم اقتصادی، اجتماعی دولت اعم از طرح خرید تضمینی گندم و وام ازدواج جوانان نشان از اعتماد مسئولین به این بانک است.
اعتماد مسئولین به بانک توسعه تعاون در طرح‌های اقتصادی اجتماعی قابل‌توجه است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت ا... مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در آیین افتتاحیه سمینار آموزشی همکاران حقوقی ستادی و استانی بانک بر نقش مهم همکاران حقوقی در مدیریت دعاوی حقوقی و مدیریت وصول مطالبات تأکید نمود و افزود: همکاران حقوقی نقش مهمی در خصوص محورهایی چون برگزاری دقیق مناقصات و مزایده‌ها و، نظارت بر قراردادهای بانک با پیمانکاران دارند که در حال حاضر با اتکا به این نیروی انسانی کارآمد، پیگیری و رسیدگی به دعاوی حقوقی بانک از وضعیت مناسبی برخوردار می‌باشد.

مهدیان بابیان این مطلب که بانک توسعه تعاون در میان شبکه بانکی حجم قابل‌توجهی از تعهد با صندوق توسعه ملی را در سال گذشته داشته است خاطرنشان کرد: این بانک اعتماد مسئولین در سپردن طرح‌های مهم اقتصادی دولت اعم از طرح خرید تضمینی گندم و وام ازدواج جوانان را فرصت مغتنمی در ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود می‌داند.

وی با اشاره به وجود کارگروه‌های تشکیل‌شده در بانک افزود: در حال حاضر به جهت ساماندهی و مدیریت سود و زیان چهار کارگروه در حوزه‌های سودآوری، منابع و مصارف، مطالبات و افزایش سرمایه به‌صورت موقت مشغول به فعالیت هستند تا بانک را در دستیابی به اهداف خودیاری رسانند.

در ادامه این جلسه سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک نیز بر لزوم استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در جهت تضمین تسهیلات بانکی تأکید کرد و افزود: باید از این ظرفیت در جهت تضمین تسهیلات بهره برد چراکه این نوع ضمانت از هر تضمین دیگری برای بانک کارآمدتر است.

وی از راهکارهای متنوع بانک توسعه تعاون در تعامل با مشتریان بدهکار خبر داد و گفت: بانک در راستای حمایت از فعالان اقتصادی طرح‌های متنوعی برای بازگشت مطالبات از مشتریان بدهکاران اجرا نموده است که بر این اساس از طریق افزایش تعامل با مشتریان بدهکار، بخشش جریمه دیرکرد، امهال و تقسیط آن‌ها را در بازگرداندن بدهی یاری می‌رساند.

گفتنی است در ادامه همایش پرویز اسدی سرپرست امور حقوقی و محمدجعفر ایرانی سرپرست مرکز آموزش و پژوهش با بررسی وضعیت حقوقی بانک بر اهمیت تلاش‌ها و فعالیت‌های همکاران این حوزه در عملکرد کلی بانک تأکید نمودند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب