امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23828 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر صادق در جلسه شورای مدیران بیمه دانا تأکید کرد؛

حوزه صدور بیمه دانا تقویت و مطالبات معوق تعیین تکلیف می شوند

خبرایران: نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، وضعیت این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و از مدیران ارشد مجموعه خواست ضمن تقویت بخش صدور، به تلاش خود برای وصول مطالبات معوق باقیمانده شدت بخشند.
حوزه صدور بیمه دانا تقویت و مطالبات معوق تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر صادق در نشست شورای مدیران، با تشریح وضعیت و عملکرد شرکت از سال ۱۳۹۲ تا کنون و کسب موفقیت های بدست آمده اظهار داشت: در سال ۹۲ میزان پرتفوی شرکت حدود ۷۵۰ میلیارد تومان بود که این رقم در پایان سال گذشته به بیش از دو هزار میلیارد تومان افزایش یافت که حاکی از رشد قابل ملاحظه شرکت و تلاش جمعی کارکنان است.
وی، نرخ شکنی برخی شرکت ها در صنعت بیمه را یادآور شد و با اشاره به عملکرد شرکت در بخش فنی و مالی، تقویت حوزه صدور و ضرورت اطلاع رسانی به موقع را از عوامل مهم و تأثیر گذار در روند پیشرفت امور عنوان کرد.
دکتر صادق، توجه مناطق و شعب را به جدی گرفتن ادامه وصول مطالبات جلب کرد و افزود: از سرپرستان مناطق، رؤسای شعب و مدیران ستادی و فنی انتظار داریم تا پایان سال جاری تکلیف مطالبات معوق را تعیین و مشخص کنند تا میزان نقدینگی شرکت بیش از پیش افزایش یابد.
مدیر عامل بیمه دانا، رعایت شاخص های بودجه را مورد تأکید قرار داد و کاهش میزان خسارت را نیز عامل مؤثری در تقویت شاخص های مالی عنوان کرد و افزود: امیدواریم از هفته آینده با تشکیل و تقویت جلسات شورای معاونان، عملکرد بخش صدور و وصول مطالبات روند پرشتاب تری گرفته و برنامه ها و اهداف شرکت طبق بودجه پیش بینی شده محقق شود.
در جلسه شورای مدیران، دکتر مجتبی عطری عضو هیئت مدیره در خصوص تقویت تعامل و مناسبات با بیمه گزاران، واگذاری اختیارات بیشتر به مدیریت اتومبیل، افزایش تعداد نمایندگی ها و نظارت بیشتر بر شعب تاکید کرد.
اسماعیل مهدوی نیا، عضو هیئت مدیره درباره تعیین تکلیف مالیات های شرکت، وصول مطالبات و ضرورت تلاش مضاعف شعب برای ارتباط مناسبتر با بیمه گذاران را مهمترین راهکار کسب موفقیت حفظ بیمه گذار و وصول مطالبات دانست.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب