خبرایران: شرکت هوآوی این افتخار را دارد که به منظور کاهش فاصلهی فیزیکی و زمانی با مشتریان، اقدام به راهاندازی مراکز خدمات پس از فروش در اقصی نقاط کشور کرده و تا به امروز 29 مرکز خدمات هوآوی را به بهرهبرداری رسانده است.
راهبرد شرکت هوآوی در گسترش شبکه خدماتی خود، استفاده از نیروهای بومی، اشتغالزایی، آموزش و بهروزرسانی مداوم دانش فنی نیروها است. در حال حاضر شرکت حامی، ۷۰ درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از ۹۹٫۹ درصد را ظرف ۷۲ ساعت انجام میدهد. گفتنی است خدمات پس از فروش موبایل و تبلت به طور انحصاری در اختیار شرکت حامی است و مراکز فعال این شرکت از زمان راهاندازی تاکنون بهطور میانگین ماهانه به بیش از سههزار نفر از مصرفکنندگان این برند خدمات ارائه کردهاند.
گسترش شبکه خدمات پس از فروش جهت دسترسی راحت مشتریان به نزدیک ترین مرکز خدمات تخصصی هوآوی و همچنین افزایش سرعت در ارائه خدمات، بهعنوان دو استراتژی اصلی برند هوآوی تعیین شده است و ما تلاش میکنیم با استفاده از تمامی امکانات خود شرکت حامی را در رسیدن به این اهداف پشتیبانی کنیم.
شرکت حامی یک شرکت پیشرو و مستقل است که بدون دخالت در حوزه واردات و توزیع و فروش محصولات، تنها به ارائه خدمات پس از فروش بهطور تخصصی و متمرکز میپردازد تا عادلانهترین سرویس را به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت از تیمی حرفهای شامل متخصصان و کارشناسان خبره که تجربه کار با شرکای بینالمللی را نیز دارند، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی مؤثر با مصرفکنندگان است.
بر طبق گفته آقای حمید شاهرخ نیا مدیر سرویس ایران شرکت هوآوی ،شرکت «حامی» رضایت مصرفکنندگان را در صدر اولویتهای خود قرار داده و تاکنون بالاتر از 100 مرکز جمعآوری محصول (Collection Point) در اختیار دارد که این مراکز، محصولات دارای ایراد فنی را از دورترین مناطق کشور به نزدیک ترین مرکز سرویس حامی برای ارائه خدمات و تعمیرات، منتقل میکنند. حامی همچنین برای افزایش سرعت و کیفیت خدمات خود، با افتخار توانسته است سرویس QRS را که شامل سرویس و خدمات سریع و جزئی است، در مراکز جمعآوری محصول ارائه دهد.