امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24830 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نخستین رویداد استارتاپی در صنعت بیمه کلید خورد

خبرایران: در مراسمی با حضور اصحاب رسانه، نخستین رویداد استارتاپی بیمه در قالب «Bimehtech» برای نخستین بار در حوزه بیمه در ایران و با حمایت بیمه آرمان امروز در دانشگاه شهید بهشتی کلید خورد.
نخستین رویداد استارتاپی در صنعت بیمه کلید خورد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان مدیر عامل این شرکت در ابتدای این مراسم، هدف از برگزاری نخستین رویداد استارتاپی در بیمه را استفاده از تجارب و ایده های نو و خلاق دانشجویان برای حل معضلات و چالش های صنعت بیمه دانست. 
بیانیان گفت ورود صنعت بیمه و شرکت های بیمه به این رویکرد جدید را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این حرکت مورد استقبال اهالی صنعت بیمه و مردم قرار بگیرد. 
مدیر عامل بیمه آرمان بیمه گذاران را یکی از صاحبان اصلی شرکت های بیمه دانست و گفت شرکت بیمه باید خدمات مطلوب و ارزنده ای به بیمه گذاران خود ارائه نماید و بیمه آرمان سعی دارد با ورود  به  کسب و کارهای نوین، ارائه این خدمات را تسهیل نماید. مدیر عامل بیمه آرمان افزود: صنعت بیمه باید در سطح جامعه به نیازسنجی بپردازد و با توجه به خواسته ها و نیازهای مردم به سمت نوآوری حرکت و محصولات جدیدی ارائه نماید.
مینا صدیق نوحی قائم مقام بیمه آرمان نیز در این مراسم رویداد استارتاپی در بیمه را رخدادی جدید در صنعت بیمه دانست که بیمه آرمان برای اولین بار آن را پیگیری و اجرا نموده است و گفت این امر با هدف ارائه خدمات بهینه و سهل الوصول به مشتریان و حفظ منافع بیمه گذاران صورت می گیرد و ما لازم است با الگوبرداری از بازارهای جهانی، کسب وکارهای نوین را بومی سازی و در راستای توسعه و پیشرفت صنعت بیمه از آن بهره برداری نمائیم. 
وی افزود بحث فناوری های نوین در صنعت بیمه جهان فعال شده و رو به گسترش است و بازار بیمه در ایران نیز باید با استفاده از تکنولوژی های روز و فضاهای اینترنتی به نوآوری بپردازد و خدمات خود را توسعه دهد.
قائم مقام بیمه آرمان با اشاره به مقاومت های احتمالی شبکه فروش در برابر استارتاپ ها گفت خدمات بیمه ای باید ترکیبی از سنت و مدرنیته باشد و با توجه به اینکه فرهنگ جهانی به سمت استفاده از کسب و کارهای نوین است بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد ناظر بیمه نیز لازم است تصمیمات و راهکارهایی در این مورد اتخاذ و در قالب آئین نامه ای به شرکت های بیمه ابلاغ نماید تا به نوعی از نگرانی های شبکه فروش نیز کاسته شود.
هادی رئیس الذاکرین عضو هیأت مدیره و معاون توسعه بازار و فروش نیز با بیان چرائی نیاز بیمه آرمان به استارتاپ ها گفت ما وارد دوره جدیدی از اقتصاد شدیم؛ در حوزه اقتصاد سه اصلِ اقتصاد مبتنی بر منابع طبیعی، اقتصاد مبتنی بر اقتصاد بهره وری و اقتصاد مبتنی بر نوآوری تعریف شده است و سهم کشور ما در حوزه اقتصاد مبتنی بر نوآوری بسیار پائین است و بایستی رویکرد اقتصاد مبتنی بر نوآوری یک اصل محقق گردد.
وی گفت در اقتصاد مبتنی بر نوآوری در حوزه های بورس، بانک و بیمه در ایران حرکتی انجام نشده است و بنگاههای اقتصادی و شرکت های بیمه در حال حاضر سنتی عمل می کنند و این یک فاجعه است و لازم است این شرکت ها به سمت نوآوری و کسب و کار های نو گام بردارند. معاون توسعه بازار و فروش بیمه آرمان با اعلام این موضوع که در حال حاضر بیش از 110 هزار نفر در صنعت بیمه مشغول به فعالیت هستند، ورود به بازارها و کسب و کارهای جدید را موجب اشتغالزایی دانست و گفت با توجه به حجم فارغ التحصیلان دانشگاه ها، این افراد می توانند جذب شرکت های دانش بنیان شوند و اثربخشی خود را در تولید و اشتغال نشان بدهند.
وی مدیریت زمان و تسهیل در فرایندهای صدور و پرداخت را از جمله مزایای استفاده از فناوری های نوین دانست و گفت حرکت صنعت بیمه به سوی فناوری ها و کسب و کارهای نوین اجتناب ناپذیر است و رویکردهای راهبردی در صنعت بیمه باید به این سمت باشد.
وی گفت بازاریابی بیمه در ایران سنتی است و لازم است صنعت بیمه با جذب استارتاپ ها به سمت مدرنیته حرکت کند. وی گفت رویکرد بیمه آرمان به لحاظ مسئولیت اجتماعی به این سمت است و این شرکت از ایده هایی که به کسب و کارهای جدید در بیمه بیانجامد، استقبال می کند.

 

 

 

  

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب