خبرایران: مدیرعامل بیمه سینا تغییر در رویکرد و هویت بصری شرکتها متناسب با تغییر ماموریتها و ذائقه مشتری را ضروری دانست.
به گزارش خبرایران، امین شیرکانی در مراسمی که امروز به مناسبت بازطراحی برند بیمه سینا برگزار شد، به دو سوال درباره توسعه در شرکتهای خدماتی پرداخت و اظهار داشت: نخست اینکه توسعه در یک شرکت خدماتی چه معنایی دارد و دوم اینکه چرا ما توسعه برندینگ میدهیم؟
وی با بیان اینکه توسعه یک مفهوم جمعی سیاسی،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته و کیفیت و کمیت را توأمان در خود دارد، افزود: در یک شرکت خدماتی شاید توسعه 4 وجه داشته باشد. ضلع اول سرمایه شرکت، دوم نیرو و سرمایه انسانی و ضلع سوم موضوع تکنولوژی اعم از نرمافزار و سختافزارهاست و درعینحال ضلع چهارم ما برندینگ است.
شیرکانی بابیان اینکه طی 4 سال گذشته بیمه سینا به سه ضلع نخست پرداخته است، اضافه کرد: در سال گذشته با همکاری یک شرکت ایرانی با جوینت خارجی به پروژه ریبرندینگ یا بازنگری در طراحی لگو و برند شرکت پرداختیم.
مدیرعامل بیمه سینا افزود: نقشه راه ما بر اساس 4 ضلع است که مبنای توسعه بیمه سینا میتواند بر آن اساس باشد.
وی در خصوص ضلع چهارم یعنی ریبرندینگ ادامه داد: بازنگری در برند شرکت به این دلیل بوده که سلیقه مشتریان تغییر میکند و با سلیقه قبلی نمیتوان محصول را به مشتری ارائه کرد، نکته دیگر این است که مأموریتهای بیمه سینا تغییر کرده است.
به گفته مدیرعامل بیمه سینا برندهای مطرح دنیا دائماً در حال بازنگری در طراحی و دیزاین خود هستند و بر این اساس بیمه سینا نیز توانسته است به یک نقشه راه رسیده و صورت بصری شرکت بر آن اساس تغییر خواهد کرد.