امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کاهش چشمگیر مدت پاسخگویی به شکایات نسبت به سال گذشته در بیمه حافظ

خبرایران: شرکت بیمه حافظ در شهریور ماه سال جاری کاهش چشمگیر مدت پاسخگویی به شکایات را نسبت به سال گذشته شاهد بوده است.
کاهش چشمگیر مدت پاسخگویی به شکایات نسبت به سال گذشته در بیمه حافظ

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه حافظ، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه نظارت بیمه مرکزی شرکت بیمه حافظ مدت پاسخگویی شرکت بیمه حافظ به شکایات بیمه گذاران در شهریور ماه سال جاری 6 روز اعلام شده است در حالیکه این رقم در مدت مشابه در سال گذشته 31 روز بوده است که کاهش چشمگیر مدت پاسخگویی را شاهد بوده ایم.

معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت بیمه حافظ در راستای ایجاد فرهنگ پاسخگویی مسئولانه درامور شکایت مشتریان نزد پرسنل شرکت، بهبود مستمر خدمات بیمه ای از طریق رفع علل بروز عدم انطباق های شناسایی شده از طریق شکایات، پاسخگویی به موقع به شکایات دریافتی از اواخر سال1395 اقدام به راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران کرده است  و موفق به دریافت گواهینامه (ISO10002;2014) استاندارد مدیریت شکایت مشتریان) شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب