خبرایران:معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا آخرین تمهیدات این بانک برای خدمت رسانی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را تشریح کرد.
به گزارش خبرایران ، مصطفي ذوالقدر با اشاره به آمادگي بانك سينا جهت خدمت رساني به مشتريان و با تاكيد بر اين كه در ايام پاياني سال نوروز 93، پولرساني به كليه شعب بانك به صورت ويژه انجام مي گيرد، تصريح كرد: شعب بانك سينا موظف شده اند نسبت به انجام خدمات بانكي مورد نياز هموطنان اقدام نمايند و لذا هموطنان به ويژه مسافران نوروزي در اين ايام، نگران دريافت خدمات بانك سينا و تامين وجه نقد مورد نياز خود نباشند.وي افزود: تمامي شعب بانك سينا در هفته پاياني سال و دستگاه هاي خودپرداز اين بانك نسبت به توزيع پول نو اقدام خواهند كرد.به گفته ذوالقدر، علاوه بر خدمات شعبه اي، كليه خدمات بانك سينا از طريق نزديك به 40 هزار پايانه فروشگاهي و قريب 500 دستگاه خودپرداز و همچنين درگاه هاي بانكداري الكترونيك شامل اينترنت بانك، همبانك، سيناسل، تلفنبانك و نظاير آن به صورت شبانه روزي به هموطنان ارائه مي شود و واحد پاسخگويي بانك سينا نيز با شماره تلفن 48052000-021 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي و دريافت سوالات، نظرات و پيشنهادهاي مشتريان خواهد بود.