خبرایران: مدیر اداره بازرسی منطقه 10 از افزایش رضایت شهروندان از عملکرد سامانه 1888 خبر داد و گفت: این میزان رضایتمندی در حوزههای عملكردی سامانه 1888 درنواحی 3 گانه و معاونت ها و سایر ادارات، در 6 ماهه سال 1396 در مقایسه با مدت مشابه در سال 1395، 7 درصد افزایش داشته است. همچنین سهم انتقادها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد كاهش را نشان میدهد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مهدی جلیلوند ضمن اعلام این خبر رسیدگی به موقع و كیفی به پیامهای فوریت شهری و شكایات و انتقادات درج شده در سامانه نظارت همگانی 1888 را مستلزم داشتن نیروهای باتجربه، دلسوز، كارآمد و همچنین زیرساختهای لازم برشمرد و افزود:هماهنگی، تعامل و تشریك مساعی مؤثر همه مبادی اجرایی و ستادی منطقه دوشادوش نواحی 3 گانه منجر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفع نواقص و معایب شهری شده است.
وی با اشاره به افزایش رضایت شهروندان از عملکرد سامانه رسیدگی به امور شهروندان و درخواستهای آنها را از اولویتهای مدیران شهری دانست و گفت: بر اساس تدابیر شهردار تهران، مدیران اجرایی و ستادی باید با دقت، سرعت و صحت نسبت به رسیدگی به درخواستها و پیامهای به حق شهروندان بیش از پیش اهتمام داشته باشند، به نحوی كه منجر به جلب رضایتمندی آن ها شود.
وی در خصوص پیامهای دریافتی در سامانه 1888 اظهار کرد: تعداد کل پیامها بر اساس وضعیت ثبت شده در سامانه، مجموعاً 636 مورد بود که شامل 547 پیام انتقاد، 70 مورد پیام تقدیر و تشکر و 19 مورد پیام شکایت بوده است. از مجموعه این پیامهای دریافتی نیز 89 درصد رسیدگی صورت گرفته، 2 درصد به صورت زمانبر و 5/2 درصد نیز در دست اقدام قرار دارد. همچنین از مجموع این پیامها، 378 مورد مربوط به نواحی 3 گانه و 169 مورد مربوط به معاونتها و سایر ادارات بوده است.