امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25851 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تریسی درهمایش بین المللی فروش خدمات بیمه مطرح کرد؛

فروشندگان موفق روزانه دست کم ۲ساعت مطالعه می کنند/ مشکلات اقتصادی مربوط به همه جای دنیاست/۲۰ درصد فروشندگان با سماجت خود، ۸۰ درصد حجم فروش شرکت را دراختیارمی گیرند/ایجاداعتماد مهمترین مرحله فروش بیمه نامه هاست

خبرایران: برایان تریسی فروشنده و سخنران معروف جهان درهمایش بین المللی فروش خدمات بیمه با تشریح روش های جدید فروش بیمه نامه گفت: ایجاد اعتماد، مهمترین مرحله فروش است،چرا که فروش محصول فقط به مرحله عقد قرارداد منتهی نمی شود، بلکه این مرحله تنها آغاز راه است.
فروشندگان موفق روزانه دست کم ۲ساعت مطالعه می کنند/ مشکلات اقتصادی مربوط به همه جای دنیاست/۲۰ درصد فروشندگان با سماجت خود، ۸۰ درصد حجم فروش شرکت را دراختیارمی گیرند/ایجاداعتماد مهمترین مرحله فروش بیمه نامه هاست

به گزارش خبرایران، «برایان تریسی» فروشنده و سخنران معروف جهان  درهمایش بین المللی فروش خدمات بیمه    طی چهار جلسه موضوعاتی مانند ویژگی های موفق ترین مدیران جهان، مشتری یابی و روش های ساخت اعتماد و اعتبار، ارائه متقاعدکننده در فروش و مدیریت مخالفت ها و نیز نهایی سازی فروش و روش های ایجاد فروش مجدد را برای نمایندگان شرکت بیمه رازی تدریس کرد.

 

تریسی دراین همایش اظهارداشت: فروشندگان موفق روزانه دست کم ۲ ساعت مطالعه می کنند.

 به گفته او مشکلات اقتصادی مربوط به همه جای دنیاست و در نتیجه نمی توان از آن به عنوان محملی برای توجیه کاهش فروش استفاده کرد.

تریسی به فروشندگان تاکید کرد که اگر در فروش محصول بیمه ای خود برای ۱۰۰ بار شکست خوردند، حتما برای بار ۱۰۱ شانس خود را امتحان کنند.

وی اعلام کرد که تقریبا ۲۰ درصد فروشندگان هستند که با سماجت خود، می توانند ۸۰ درصد حجم فروش شرکت را در اختیار بگیرند و ۸۰ درصد بقیه فروشندگان، تنها ۲۰ درصد حجم فروش را به خود اختصاص داده اند.

این سخنران و فروشنده بین المللی تاکید کرد که فروشندگان بیمه عمر نباید هنگام مواجهه یا تماس با مشتری ابتدا از مزایای محصول خود سخن به میان بیاورند، بلکه باید نداشته و منافع مشتری را هدف قرار بدهند.

به گفته او، آموزش برای فروشندگان شرکت بیمه های بیمه از مهمترین اولویت هاست و البته این آموزش نباید به یک جنبه خلاصه شود. به عنوان مثال «ترافیک» می تواند مهمترین محل برای گوش دادن به فایل های صوتی آموزشی باشد.

وی در ادامه به روش های جدید فروش بیمه نامه پرداخت و با تاکید بر این که ایجاد اعتماد، مهمترین مرحله فروش است، اظهار کرد: فروش محصول فقط به مرحله عقد قرارداد منتهی نمی شود، بلکه این مرحله تنها آغاز راه است و فروشنده باید پس از فروش محصول، ارتباطش را با مشتری حفظ کند، چون این راه می تواند مشتریان تازه ای را نیز معرفی کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب