به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، از لحظات ابتدایی وقوع زلزله در غرب کشور با ابلاغ دستور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص رسیدگی مناسب و سریع به مصدومان این حادثه، مراکز درمانی این سازمان در کرمانشاه و استان های همجوار به حالت آماده باش درآمدند و مصدومان را پذیرش و بستری کردند.
همچنین شعب سازمان تامین اجتماعی ماموریت یافتند در اسرع وقت نسبت به برقراری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان بیمه شدگان حادثه دیده اقدام کنند.
ادارات کل و مدیریت های درمان تامین اجتماعی سراسر کشور نیز، لوازم موردنیاز مردم زلزله زده از قبیل پتو، پوشاک،موادغذایی، دارو ، آب معدنی و... را به مناطق زلزله زده اهدا کردند.
بر این اساس، شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی نیز برای کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور اقدام کردند.
شرکت نفت ایرانول، هزینه چاپ و توزیع سررسید سال جاری خود را برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده اختصاص داد.
شرکت رایتل تسهیلاتی ویژه برای مشترکان در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام به منظور تسهیل ارتباطات در مناطق زلزله زده فراهم کرده است.
شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو) مبلغ ۲.۵ میلیارد ریال از طریق شرکت های زیر مجموعه خود برای کمک به آسیب دیدگان زلزله مناطق غربی کشور اختصاص داد.