امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26168 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسائل و مشکلات محلات منطقه 10 با حضور نماینده مجلس مورد بررسی قرار گرفت

خبرایران: جلسه بررسی مسائل و مشکلات محلات منطقه 10 با حضور مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران، سهیلا صادق زاده شهردار، جمعی از معاونین، دبیران شورایاری و مدیران محلات منطقه برگزار شد.
مسائل و مشکلات محلات منطقه 10 با حضور نماینده مجلس مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این نشست مصطفی کواکبیان هدف از برگزاری جلسه را بررسی مسائل و مشکلات محلات از زبان شورایاران و افراد تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: پس از احصا مشکلات جلسه ای با حضور مقامات مسئول و شهروندان در یکی از مساجد مهم منطقه برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به رسیدگی و رفع مشکلات در وهله بعدی جلسه سوم با حضور فرماندار، شهردار منطقه و سایر ارگان های ذیربط برگزار و مصوباتی ارائه خواهد شد.

وی وجود یک هزار شهید در منطقه را از افتخارات برشمرد و با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات محلات بر شکل گیری شوراهای محلی تاکید کرد.

همچنین در ادامه این جلسه شهردار منطقه نیز با اشاره به اهم مشکلات و معضلات موجود، استفاده از نظرات سازنده شورایاری ها برای ایجاد تغییرات مفید و ساختاری را حائز اهمیت برشمرد و افزود: جلب مشارکت شهروندان، سازندگان و سرمایه گذاران خصوصا در املاک درشت دانه از عمده اهداف منطقه است.

وی یادآور شد: انعقاد قرارداد با دو دانشگاه در خصوص استفاده از انرژی های نوین و پیاده راه سازی البته با نظرات ساکنین محلات، ایجاد جذابیت برای سازندگان و استفاده از ظرفیت لایه های بالایی برای کمک به روند نوسازی بافت های فرسوده از اهم برنامه های منطقه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب