امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28229 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری جامع‌ترین رویداد دیجیتال‌مارکتینگ ایران

خبرایران: سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربردها و ابزارها به همراه ۸ کارگاه تخصصی در روزهای پایانی امسال برگزار می‌شود.
برگزاری جامع‌ترین رویداد دیجیتال‌مارکتینگ ایران

به گزارش خبرایران، جامع‌ترین رویداد دیجیتال مارکتینگ ایران شامل سمینار تخصصی دیجیتال‌مارکتینگ، مدیریت، کاربردها و ابزارها  به همراه ۸ کارگاه تخصصی

در تاریخ ۹ اسفند ماه سال جاری ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود. کارگاه‌های مورد اشاره نیز روزهای پنجشنبه ۱۰ اسفند و جمعه ۱۱ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۸ و هر کارگاه به مدت ۲ ساعت در

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف صورت می‌گیرد.

در ادامه به بررسی این رویداد به عنوان جامع‌ترین رویداد دیجیتال‌مارکتینگ ایران می‌پردازیم؛

با ورود فناوری‌های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ، این مفاهیم در حوزه مدیریت، کاربرد و ابزارها محتول شده و نیازمند آشنایی همه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. چگونگی طراحی کمپین‌های اثربخش، انتخاب رسانه و محتوای جذاب، چگونگی برون‌سپاری و انتخاب آژانس دیجیتال‌مارکتینگ یا راه‌اندازی دپارتمان‌های دیجیتال‌مارکتینگ، بخشی از دغدغه‌های مدیران کسب و کار در این حوزه است.

تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی برخی از ابزارهایی است که می‌تواند کسب‌وکارها را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد. در این سمینار به همراه کارگاه‌های تخصصی در سه حوزه مدیریت، کاربردها و ابزارها به طور حرفه‌ای به بحث دیجیتال مارکتنیگ پرداخته می‌شود. این سمینار توسط گروه بازاریابی کسب ناب (کارگروه سابق بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) و با حمایت گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف، انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه شریف و برخی انجمن‌های معتبر دیگر، برگزار می‌شود.

موضوعات و محورهای سمینار

  1. تعاریف، معرفی ابزارها و آخرین روندها در بازاریابی دیجیتال
  2. مدیریت یکپارچه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ و تحلیل نتایج به کمک چارچوب RACE
  3. طراحی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ پربازده و کم هزینه (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، محتوا و...)
  4. کاربرد تحلیل داده های بزرگ (Big Data) در دیجیتال مارکتینگ
  5. نقش استراتژی‌های بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  6. برونسپاری، آموزش، تربیت متخصص و مدلهای مشاوره در دیجیتال مارکتینگ
  7. چگونه مدل فکری دیجیتال مارکتینگ را در سازمان خود پیاده کنیم
  8. اتوماتیک‌سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال در جهت افزایش فروش(Marketing automation)
  9. تحلیل و ارزیابی کمپین های موفق در بستر شبکه های اجتماعی
  10. تحلیل نقاط قوت و ضعف ابزارها و روش های متنوع دیجیتال مارکتینگ
  11. مدیریت محتوا و رسانه در کمپین های دیجیتال مارکتینگ

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

کارگاه‌های تخصصی

  1. کارگاه تخصصی آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال‌مارکتینگ
  2. کارگاه تخصصی بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو (SEO)
  3. کارگاه تخصصی تبلیغات در گوگل (Google AdWords)
  4. کارگاه تخصصی بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  5. کارگاه تخصصی تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising)
  6. کارگاه تخصصی بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  7. کارگاه تخصصی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
  8. کارگاه تخصصی اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

سخنرانان این رویداد

۱. حمید شیردستیان: عضو پاره‌وقت هیات علمی دانشکده کسب و کار دانشگاه کونکوردیا، کانادا - عضو آکادمی علم بازاریابی و انجمن بازاریابی آمریکا

۲.سید علیرضا میرباقری: استاد مدعو دانشکده مدیریت (MBA) دانشگاه صنعتی شریف - عضو انجمن بازاریابی آمریکا (AMA)

۳.میرهادی رادی: مدیر گروه بازاریابی دیجیتال و تحلیل بازار دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف

۴.مصطفی لامعی:  مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه صنایع غذایی کاله - دارای مدرک Marketing in a digital world از دانشگاه ایلی‌نویز شیکاگو

۵.توحید علی‌اشرفی: مدیر بازاریابی و عضو هیات‌مدیره شرکت سفرهای علی‌بابا

۶.میلاد صفایی: مدیرعامل آژانس دیجیتال‌مارکتینگ بومرنگ - مشاور دیجیتال‌مارکتینگ گروه صنعتی گلرنگ و شرکت آسیاتک

۷. رضا شیرازی‌مفرد: موسس و مدیر وب‌سایت‌های وب ۲۴ و سئو ۲۴- نویسنده کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان ساده

۸.احسان طریقت: مدیر پروژه بازاریابی محتوا در گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله)

۹.علی رضا صفری: موسس برند «مدیرسوشال»

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت‌نام می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

تلفن دبیرخانه ۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷ و فکس ۸۹۷۸۶۱۴۸، کانال تلگرام و وب‌سایت از دیگر راه‌های ارتباطی برای مخاطبان است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب