امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28718 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر نوربخش:

٣٨ واگن برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی به ظرفیت رجا اضافه شد / در سال جاری ١٠٧ واگن به ظرفیت خدمت رسانی رجا اضافه شده است

خبرایران: با حمایت های صورت گرفته از شرکت راه آهن رجا( از شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی)، ٣٨ واگن جدید طی حدود یک ماه اخیر و در آستانه ایام نوروز وارد ناوگان این شرکت شده و در خدمت مسافران نوروزی قرار گرفته است.
٣٨ واگن برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی به ظرفیت رجا اضافه شد / در سال جاری ١٠٧ واگن به ظرفیت خدمت رسانی رجا اضافه شده است

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش اظهار داشت: ١٩ واگن نو از سازندگان داخلی، ١٢ واگن بازسازی و ٧ واگن خدماتی بازسازی در اختیار رجا قرار گرفت.

دکتر نوربخش افزود: ١٤٥ میلیارد تومان برای سرمایه گذاری، توسعه و بهسازی ناوگان دراختیار این شرکت قرار گرفته که واگن های جدید از محل بخشی از این سرمایه گذاری تأمین شده است.

وی ادامه داد:  طی اسفند ٩٥تا اسفند سال ۹۶ در مجموع ١٠٧ واگن برای بهره برداری سفرهای ریلی در شرکت رجا اضافه شده است.

دکتر نوربخش گفت: از این ١٠٧ واگن، ٤٠ واگن نو از سازندگان داخلی، ٣٣ واگن مسافری بصورت بازسازی کامل نیمه عمر و ٧واگن بازسازی خدماتی توشه است که در مجموع ٨٠ واگن به ظرفیت اضافه شده است.

وی افزود: ٢٧ واگن غزال نیز با عمر ١٠ سال بابت طلب از یک شرکت حمل ونقل ریلی دیگر به ارزش سی و هشت میلیارد تومان وارد ناوگان رجا شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش سرمایه شرکت رجا خبر داد و گفت: سرمایه این شرکت از ١٣٥ میلیارد ریال به ١١٠٠ میلیارد ریال افزایش یافته و تا فروردین ماه ٩٧ تشریفات ثبت مربوطه به پایان می رسد. 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب