خبرایران: در کسبوکارهای اینترنتی تمایل افراد برای به اشتراکگذاری پستهای شبکههای اجتماعی، به صورت طبیعی (ارگانیک)، بسیار پایین است.
به گزارش خبرایران، بنابر اعلام پاک سمن، این مهم در مورد معرفی محصولات و ایدههای جدید و یا پیشنهادات فروش ویژه به یک چالش اساسی برای سازمانها تبدیل شده و کسبوکارها مجبور هستند محتوای خود را با استفاده از صرف هزینه و به صورت غیرطبیعی، پخش کنند. که عموما اثربخشی مناسبی نخواهد داشت.
راهکار نوین بازاریابی #به_اشتراک_بگذارید_ارزان_بخرید
تیم بازاریابی پاک سمن در یک اقدام نوین، با طراحی چالشی تحت عنوان #به_اشتراک_بگذارید_ارزان_بخرید با بهرهگیری از یک حرکت اجتماعی در بستر شبکههای اجتماعی به کاربران انگیزه فعالیت دستهجمعی برای خرید اینترنتی ارزانتر را براساس منفعت عمومی، ارائه میکند.
پاک سمن ، مبتکر و تولیدکننده محصولات ارتوپدی و کمک درمانی
به صورتی که در محدوده زمانی مشخص شده، هر چه میزان اشتراکگذاری بالاتر باشد، براساس الگوریتم طراحی شده، قیمت کالا برای همه ارزانتر میشود.
برای رسیدن به این مقصود بعد از بررسی رفتار کاربران یک تابع منحصر به فرد با در نظر گرفتن همزمان پارامترهای میزان مشارکت، قیمت محصول و زمان، تعریف شده است. نتیجه اعمال این تابع بر قیمت کالا، کاهش آن به طرز معنا داری با افزایش به اشتراک گذاری خواهد بود. این مدل باعث بالابردن انگیزه برای مشارکت کابران به صورت عمومی، در اشتراکگذاری پست محصول، خواهد شد.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این چالش میتوانند به سایت پاک سمن مراجعه کنند