امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29464 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاونت امور مشتریان آسان‌پرداخت اعلام کرد؛

۳۳۰۰ کارتخوان آپ در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران فعال شده است

خبرایران: آسان‌پرداخت پرشین که در سال‌های گذشته با ارائه روش‌های نوین پرداخت (مانند بن کارت مجازی، NFC و تله‌پرداز) امکان پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند را برای تمامی متقاضیان کتاب ارائه کرده بود، در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اولین‌بار پرداخت از طریق کارت ملی هوشمند را برای مخاطبان نمایشگاه فراهم کرده است.
۳۳۰۰ کارتخوان آپ در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران فعال شده است

به گزارش خبرایران،حسن خوشه‌چین، معاونت امور مشتریان آسان‌پرداخت درباره سوابق حضور و تمهیدات فراهم شده در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: این شرکت امسال برای پنجمین سال متوالی، مجری انحصاری پرداخت در تمام نمایشگاه‌های کتاب کل کشور در سطوح بین‌الملل و مراکز استان‌ها است. در دو دوره  قبلی این نمایشگاه شرکت آسان‌پرداخت پرشین با بانک شهر و در دوره‌های پیشین نیز با بانک صادرات به عنوان بانک عامل پرداخت در نمایشگاه کتاب همکاری کرده است.

خوشه‌چین در ادامه گفت: امسال علاوه بر تجهیز تمامی غرفه‌های نمایشگاه به دستگاه‌های کارتخوان، با توجه به توافق صورت گرفته با سازمان ثبت‌احوال کشور برای اولین‌بار در کشور امکان خرید کتاب و پرداخت هزینه بدون کارت فیزیکی از طریق کارت ملی هوشمند با همکاری بانک شهر فراهم شده است. در ادوار گذشته این نمایشگاه نیز، این شرکت با ارائه روش‌های نوین پرداخت مانند ارائه بن کارت مجازی، NFC و تله‌پرداز امکان پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن آپ را برای تمام متقاضیان خرید کتاب ارائه کرده بود.

معاونت امور مشتریان آسان‌پرداخت، درباره خرید با کارت ملی هوشمند در تمامی سطوح کشور گفت: تحقق این موضوع با توجه به سیاست‌های کلان شاپرک و سازمان ثبت‌احوال نیاز به بررسی‌های میدانی دارد و در حال حاضر مجوز پرداخت در این بستر فقط تا پایان سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب صادر شده است.

تعداد دستگاه‌های تخصیص داده شده توسط شرکت آسان‌پرداخت در این نمایشگاه تاکنون نزدیک به ۳ هزار و ۳۰۰ دستگاه کارتخوان بوده که توسط ۱۷۰ کارشناس در بخش‌های ستادی و پشتیبانی، در صورت نیاز اقدام به خدمات لحظه‌ای می‌کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب