خبرایران: پيرو اطلاعيه قبلي، مديريت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه از مسافران مترو خواست تا در هنگام بروز نقص فني همكاري بيشتري با پرسنل اين شركت داشته باشند.
به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بینالملل شركت بهرهبرداری متروي تهران و حومه، صبح امروز چهارشنبه 26 ارديبهشت ماه 97، بلافاصله پس از بروز نقص فني يكي از قطارهاي اعزامي از سمت گلشهر به تهران (صادقيه) در ايستگاه ارم سبز، معاونين و مديران مربوطه در محل حاضر و در جهت رفع هرچه سريعتر اين مشكل اقدام كردند اما عدم همكاري برخي از مسافران، ورود به حريم ريلي و ممانعت از بسته شدن در قطارها باعث شد تا زمان رفع اين اختلال طولاني شود.
بر اين اساس، شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از مسافران محترم مترو درخواست مي كند تا در مواقع توقف قطار در طول مسير با حفظ آرامش و خونسردي، پرسنل اين شركت را در رفع سريعتر مشكل ياري كنند.
مسافران محترم بايد به پیامهایي كه از سوي راهبر قطار و مسئولان ايستگاه ها اعلام میشود، توجه كنند؛ ممانعت از بسته شدن در قطار، استفاده بي مورد از دستگيره اضطراري، پياده شدن از قطار و ورود به حريم ريلي ضمن احتمال ايجاد آسيب جسمي شديد براي مسافران، باعث افزايش زمان توقف قطار میشود.
شهروندان اين اطمينان را داشته باشند كه تمامي پرسنل مترو در هنگام توقف قطار به علت نقص فني؛ اقدامات لازم را براي رفع هرچه سريعتر مشكل انجام میدهند و بهترين كار در اين مواقع صبر و توجه به پیامهای اعلام شده است.