به گزارش خبرایران، در این برنامه که برای نخستین بار در حوزه اپلیکیشنهای حمل و نقل صورت گرفت، مدیرعامل تپسی و مدیر عملیات این شرکت، سخنرانی کردند.
میلاد منشیپور مدیرعامل تپسی در این مراسم با توضیحاتی درباره این اپلیکیشن گفت: تپسی دو سال قبل فعالیت خود را در تهران آغاز کرد و به دنیای کسبوکارهای آنلاین پا گذاشت.
منشیپور با اشاره به اینکه کسب و کارها، اهداف و دلایل وجودی مختلفی دارند، بیان کرد: از دید ما، یکی از راههای عمده نجات اقتصاد ایران، استفاده از تکنولوژی و کسبوکارهای آنلاین است و این موضوع باعث ارزشآفرینی میشود.
مدیرعامل تپسی افزود: مسیری که تپسی تاکنون طی کرده است بسیار شیرین اما گاهی همراه با ناملایمات و سختیهایی بوده اما این موضوع به هیچ عنوان ما را برای ادامه راه ناامید نکرده است؛ امید اولیه ما در این مجموعه ایجاد راحتی برای سفیران و مسافران بوده است و در ادامه مسیر هم برنامههای بیشتری برای رسیدن به این هدف داریم.
وی با اشاره به خدماترسانی این سامانه در حدود ۲۰ شهر کشور اضافه کرد: این مجموعه برنامههای متعددی برای ارتقای فعالیت خود در زمینه تکنولوژی دارد؛ راهاندازی باشگاه سفیران نیز از برنامههای بعدی این مجموعه است که برای تعامل بیشتر با آنها، درنظر گرفته شده است.
مدیرعامل جوان تپسی فارغالتحصیل مهندسی مکانیک دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است.
هومن دمیرچی مدیر عملیات و همموسس تپسی در این مراسم گفت: زمانی که تپسی آغاز به کار کرد، تعداد رانندگان محدود بود ، اما در حال حاضر، رشد چشمگیر تعداد سفیران به ما انرژی مضاعفی را برای خدماترسانی هرچه بهتر میدهد.
وی درباره انتخاب سفیران برتر در این مراسم بیان کرد: سه معیار اصلی شامل قدیمیترین، پرسفرترین و پرامتیازترین سفیران، عواملی بودند که این جمع را به وجود آورد.
دمیرچی از ادامه این گونه تعاملات و ارتباطات با سفیران تپسی در آینده خبر داد.
مراسم برنامه افطاری برای سفیران منتخب تپسی در ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۷ در سالن دریای نور هتل استقلال تهران برگزار شد.