خبرایران: همزمان با شروع فعالیت های جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام تابستان امسال تبلیغات گسترده محیطی و شهری برای آشنایی هر چه بیشتر تهرانی ها و دیگر گردشگران داخلی و خارجی در تهران و دیگر شهرهای استان تهران آغاز شده است.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به نگاه مدیریتی جدید وتغییر رویکرد، در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در راستای توسعه گردشگری و آشنایی هر چه بیشتر تهرانی ها و دیگر گردشگران داخلی و خارجی، تبلیغات محیطی و شهری در تهران و کلیه شهرستان های استان در دستور کار مدیران موزه قرار گرفت.
بنا براین گزارش؛ تبلیغات از دوازدهم خردادماه امسال در قالب اکران گسترده بر روی بیلبورد و استرابوردها؛ اتوبوس آگهی(چاپ آگهی بروی بدنه اتوبوس های شهری) چاپ و توزیع پوستر در اتوبوسرانی، مترو، پایگاه های بسیج، فرهنگسراها و شهرداری تهران و به شکل رسمی شروع شده است.
لازم به ذکر است؛ تبلیغات مذکور در شهرهایی همچون شهرری، دماوند، فیروزکوه، پردیس، پیشوا، ورامین، شهرری،اندیشه،شهریار و ملارد از طریق بیلبورد و استرابوردها انجام شده است.