به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای این نشست، حسین لشکری، رئیس شعبه غرب تهران بیمه سرمد، با ارائه گزارشی از نشست هماندیشی مدیران و روسای شعب بیمه سرمد و مدیران رفاهی بانک صادرات ایران، بر لزوم تسهیل فرایند خدمترسانی به کارکنان بانک صادرات ایران و تعامل بهتر نمایندگان با مشتریان این شرکت، تاکید کرد. وی با قدردانی از حمایت اعضای هیات مدیره بیمه سرمد و توجه خاص آنها به شبکه فروش، از تلاش نمایندگان برای تحقق برنامهریزیهای صورت گرفته در این مجموعه سخن گفت.
لشکری با اشاره تلاشهای صورت گرفته در تحقق اهداف شرکت در این شعبه، توسعه تعاملات و گسترش همکاریهای مشترک بانک-بیمه را مورد تاکید قرار داد و افزود:«کارکنان و شبکه فروش شعبه غرب تهران بیمه سرمد تمامی تلاش خود را در راستای ارائه خدمات شایسته به مشتریان این شرکت انجام خواهند داد و با پاسخگویی، ارزیابی و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن، در مسیر جلب رضایت مشتریان این شعبه گام برخواهند داشت.»
در ادامه این نشست، نمایندگان شعبه غرب تهران بیمه سرمد، مشکلات خود در مسیر خدمت رسانی به مشتریان را، با رئیس این شعبه در میان گذاشته و پیشنهادات خود برای تسهیل و بهبود روند انجام امور را با وی در میان گذاشتند. در پایان، لشکری با تاکید بر پیگیری پیشنهادات نمایندگان و انعکاس موارد طرح شده به مدیران ستادی، نسبت به برگزاری جلساتی از این دست در آینده ابراز امیدواری کرده و تعامل بیشتر مدیران ستادی و شعب با شبکه فروش این شرکت را، راهی موثر برای دستیابی این مجموعه به اهداف تصویر شده برشمرد.