امروز: سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ [2025/04/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31613 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه ۲۲ اعلام کرد؛

دنبال برندسازی در منطقه۲۲ هستیم

خبرایران: شهردار منطقه ۲۲ با حضور در برنامه«شب فیروزه ای»گفت : با برگزاری چنین برنامه های می توانیم مردم را به فضاهای شهری برگردانیم، چراکه فضای کالبدی شهر جایی برای شهروندان ندارد و باید مردم را با شهر آشتی داد.
دنبال برندسازی در منطقه۲۲ هستیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، دکتر علی نوذرپور با حضور در برنامه شب فیروزه ای، ویژه مراسم "عید تا عید" با قدردانی از همکاری خوب صداوسیما برای نشاط شهروندان، به برنامه‌های مدیریت شهری در ایجاد شادابی و نشاط شهروندان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشن ها تقویت روابط بین انسان ها و تقویت رابطه شهروندان است.
 شهردار منطقه۲۲در ادامه گفت: با برگزاری چنین برنامه های می توانیم مردم را به فضاهای شهری برگردانیم، چراکه فضای کالبدی شهر جایی برای شهروندان ندارد و باید مردم را با شهر آشتی دهیم.
 وی تاکید کرد: در دوره جدید مدیرت شهری نشاط و شادابی شهروندان یکی از اولویتهای شهرداری تهران است و منطقه ۲۲ با دارا بودن حریم روستایی خود به دنبال افزایش روحیه شهروندی است.
 شهردار منطقه ۲۲ با تاکید بر لزوم آشنایی شهروندان ساکن شهر تهران با فضاهای گردشی منطقه۲۲ و روستاهای حریم منطقه گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی زمینه‌ساز ایجاد ارتباطات انسانی بین شهروندان و روستاییان است. به دنبال این برنامه‌ریزی ها جشنواره شاتوت را در روستای سولقان برگزار کردیم و در برنامه‌های آتی‌ هماش پیاده‌روی و جشنواره خرمالو را در روستاهای حومه منطقه برگزار خواهیم کرد.
 نوذرپور در پاسخ به سوال مجری برنامه نسبت به حضور و استقبال شهروندان از مراسم عید تا عید، گفت: حضور مردم باعث دلگرمی ما مدیران شهری است. به دلیل وجود فضاهای تفریحی متنوع در منطقه۲۲، علاوه بر برنامه‌ریزی های که برای شهروندان منطقه۲۲ داریم، کارکرد شهری، تفریحی،آموزشی و فرهنگی برای تمام شهروندان تهران داریم و پاسخ گوی حضورشان در منطقه هستیم.
 وی در پایان تاکید کرد، مدیریت شهری منطقه۲۲، با برنامه ریزی‌های اجتماعی به دنبال رویداد سازی است و با استفاده از این رویدادها، برای منطقه۲۲ برند سازی کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب