امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34997 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری جشنواره رشد با هدف حمایت از شبکه فروش

خبرایران: جشنواره رشد بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری کوثر با هدف توسعه بیمه‌های زندگی و حمایت مضاعف از شبکه فروش برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره رشد با هدف حمایت از شبکه فروش

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های زندگی بیمه‌کوثر؛ رشد 49/7درصدی وصول بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و توسعه فروش بیمه‌های زندگی ازجمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره است.

مرتضی‌ کامرانی خاطرنشان‌کرد: ایجاد رشد پایدار و فضای رقابتی سالم در شبکه فروش، تشویق و ترغیب نمایندگان به حفظ مشتریان و بیمه‌نامه‌های فعلی در کنار فروش بیمه‌نامه‌های جدید، ارزیابی نمایندگان با نگاه همه جانبه و عادلانه و براساس سرانه حق‌بیمه استانی، تشویق سرپرستی‌ها و نمایندگان به جذب اندوخته اولیه، واریز متفرقه و فروش بیمه‌نامه‌ها با روش پرداخت بلندمدت و در نهایت افزایش امتیاز نمایندگان در جشنواره از جمله ویژگی‌های برجسته این طرح است.

مرتضی کامرانی از برگزاری این جشنواره برای دومین سال متوالی خبر داد و گفت: اين طرح از تير ماه سال‌جاري آغاز و طي سه دوره سه‌‌ماهه پس از بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی‌ها و نمایندگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان این جشنواره در چهار گروه سرپرستی‌ها، نمايندگان كشوري و استانی برتر و بيمه‌گذاران منتخب معرفی می‌شوند، تصریح‌کرد: شرکت‌کنندگان در چهار حوزه فروش، حفظ مشتري، جذب اندوخته و رشد برگزیده می‌شوند و در پایان هر دوره جوايز ارزنده‌اي به منتخبان تقدیم خواهد شد.

مدیر بیمه‌های زندگی کوثر افزود: همچنین در هر دوره 30جایزه 10میلیون ریالی به قید قرعه به بیمه‌گذارانی که روش پرداخت حق‌بیمه آن‌ها سالانه یا شش‌ماهه است، اهدا می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب