خبرایران: مدیرعامل بیمهکوثر بهمنظور همراهی با بیمهشدگان و تعامل با بیمهگذاران پاسخگوی ذینفعان بود.
به گزارش خبرایران از روابطعمومی بیمهکوثر، مدیرعامل شرکت برای گرهگشایی از مشکلات ذینفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمهگذاران، نمایندگان و بیمهشدگان در تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، شماره11 با آنان ملاقات کرد.
این مراسم با استقبال خوب و گسترده مشتریان برگزار شد و آنان ضمن دیدار با مدیرعامل مشکلات خود را در زمینههای مختلف بیان کردند. مجید مشعلچی فیروزآبادی نیز پس از شنیدن سخنان و دغدغههای حاضران به آنان پاسخ گفت و قول مساعد داد دستور پیگیری مسایل مطرح شده را در کوتاهترین زمان خواهد داد.
وی با تشکر از همه حاضران به علت انتخاب شرکت بیمهکوثر گفت: بزرگترین دلمشغولی ما در سالجاری رسیدگی به مشکلات ذینفعان بوده است. تلاش فراوان برای ارتقای سامانه پاسخگویی، تجهیز و افزایش شبکه خسارت سیار، پاسخگویی سریع به شکایات واصله، واریز سود عادلانه در موعد قانونی به حساب سهامداران، واریز سود مشارکت به حساب دارندگان بیمههای زندگی و پژوهشهای رضایتسنجی بهمنظور شناخت گلوگاهها و نقاط ضعف شرکت و همچنین انتظارهای مشتریان و ذینفعان گوشهای از کارهایی بوده که شرکت طی دو سال اخیر با جدیت دنبال کرده است و نشانگر میزان اهمیت و ارزشی است که ما برای همه ذینفعان اعم از بیمهگذاران، بیمهشدگان، زیاندیدگان، سهامداران و سایرین قایل هستیم.
مشعلچی در پایان با اشاره به آثار مثبت این فعالیتها در افزایش رضایت مشتری و ارتقای جایگاه شرکت در نگاه نهاد ناظر و بهویژه مشتری خاطرنشانکرد: برای نمونه باید بگویم که پاسخگویی به شکایات رسیده به شرکت در دوسال اخیر از 50 روز به شش کاهش یافته است.