امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37603 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در شمال تهران؛

بوستان امام علی (ع) با نقاشی کودکانه زیباسازی شد

خبرایران: دانش آموزان شمال تهران با هدف ارتقاء نشاط و شادابی اجتماعی نقاشی دیواری را با استفاده از رنگ انگشتی در بوستان امام علی (ع) اجرا کردند.
بوستان امام علی (ع) با نقاشی کودکانه زیباسازی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، کاظم داودی مدیر آموزش های شهروندی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت :  طرح اجرای نقاشی دیواری در بوستان های شمال تهران، با هدف ايجاد حس تعلق بيشتر کودکان به شهر از طريق مشاركت دانش آموزان و خانواده هاي آنها با محوريت مفاهیم آموزش های شهروندي در بوستان امام علی (ع) واقع در بلوار شهید اندرزگو نبش خیابان شهید بازدار اجرا شد.
وی گفت: در اجرای این طرح 38 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه مهندس کاشفی با استفاده از رنگ انگشتی مفاهیم آموزش های شهروندی را به تصویر کشیدند.
داودی تصریح کرد: کودکان مقطع چهارم ابتدایی بر روی پارچه های نصب شده بر  نرده های بوستان امام علی (ع) تصاویر زیبایی را خلق کردند.
وی خاطر نشان ساخت : نقاشی دیواری اجرا شده  بر روی دیواره بوستان علاوه بر تزئین و تلطیف فضای شهر ، محیطی جالب و فرح بخش را برای کودکان  و رهگذران مهیا کرد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب