امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37668 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترحسین زاده در رویداد «ملی شو 2 » مطرح کرد؛

بانک ملی ایران همواره درتحول گرایی پیشتاز بوده/ ملی شو به یک برندارزنده در زیرمجموعه بانک ملی ایران تبدیل شده/ محصولات عرضه شده در«ملی شو» حاصل فکروایده متخصصان داخلی و دانشمندان ایران است/ بانک ملی ایران ازتجربه کردن تحولات روزمره عقب نمانده است

خبرایران: مدیرعامل بانک ملی ایران در رویداد «ملی شو 2 » بانک ملی ایران گفت: محصولات عرضه شده در «ملی شو» حاصل فکر و ایده متخصصان داخلی بانک ملی ، دانشجویان و دانشمندان ایران است.
بانک ملی ایران همواره درتحول گرایی پیشتاز بوده/ ملی شو به یک برندارزنده در زیرمجموعه بانک ملی ایران تبدیل شده/ محصولات عرضه شده در«ملی شو» حاصل فکروایده متخصصان داخلی و دانشمندان ایران است/ بانک ملی ایران ازتجربه کردن تحولات روزمره عقب نمانده است

به گزارش خبرایران، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ثبت احوال، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران واصحاب رسانه، تازه ترین محصولات بانک ملی ایران در رویداد «ملی شو 2» رونمایی و دراین مراسم مدیرعامل بانک ملی ایران در این رویداد با بیان این که این بانک همواره در تحول گرایی پیشتاز بوده است، گفت: «ملی شو» نماد پررنگ این تحول گرایی طی تاریخ 90 ساله بانک است.

دکترحسین زاده با اشاره به این که دنیا در حال تجربه کردن تحولات روزمره در حوزه دیجیتال است، ادامه داد: بانک ملی ایران از این قافله عقب نمانده و در هر دوره با معرفی محصولات جدید و به روز خود، یک سازمان پویا و زنده را به نمایش گذاشته است.

به گفته وی، آن چه در دومین «ملی شو» عرضه شده، تنها بخش کوچکی از توانمندی های این بانک است، به طوری که قرار است هر سال در رویدادهای مشابه، تازه ترین دستاوردها و توانمندی های این بانک در معرض دید مخاطبان قرار داده شود.

حسین زاده با تاکید بر این که محصولات عرضه شده در «ملی شو» حاصل فکر و ایده متخصصان داخلی این بانک و نیز دانشجویان و دانشمندان ایران است، اظهار کرد: همه نرم افزارها و عمده سخت افزارهای ارائه شده در این رویداد در داخل کشور ایده پردازی و طراحی شده، در حالی که این تنها بخشی از توانایی های ماست.

مدیرعامل بانک ملی ایران، حجم گسترده این محصولات را عامل اصلی برپایی رویداد «ملی شو» دانست و خاطرنشان کرد: طبیعی است که این میزان محصول باید در یک نمایشگاه اختصاصی عرضه می شد و از سوی دیگر، اکنون «ملی شو» به یک برند ارزنده زیرمجموعه بانک ملی ایران تبدیل شده است.

BTM، کیف پول، سککوک، ویدئو بام، پرداخت خودکار، ملی پلاس، امکان اتصال کارت بانکی به کارت ملی هوشمند و روبات آلفا، از جمله محصولاتی بود که امروز در «ملی شو 2» رونمایی شد.

بنابراین گزارش ،در حاشیه این مراسم، مقامات ارشد حاضر در «ملی شو 2» با حضور در نمایشگاه مربوطه از نزدیک با برخی محصولات نوین بانک ملی ایران از جمله VTM، نحوه کارکرد کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی، رمز یک بار مصرف و ... آشنا شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب