همايش آموزشي و توجيهي نمايندگان ITشعب بانک دی با هدف راهبري مهاجرت از سيستم قديمي به سيستم جديد و بر طرف كردن مغايرت ها در شعب برگزار شد.
به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومي بانك دي، دكتر احمد شفیع زاده در اين نشست با تاكيد بر اهميت بانكداري الكترونيك، اظهار کرد: خلق مزيت رقابتي از طريق ايجاد خدمات و محصولات بانكداري الكترونيك امكان پذير است.
وی گفت: تجهیز بانک و شعب به آخرین نرم افزارها و ایجاد بسترهای بانکداری الکترونیک به شکل ویژه ای در دستور کار قرار دارد و با توجه به اقدامات انجام شده، بانک دی حتما در این عرصه حرف¬های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
مدیرعامل بانک دی پیاده کردن نظامات و برنامه های IT به شکل مطلوب را نیازمند مطالعه و آموزش دانست و بر انجام سریع تر و گذراندن دوره های تخصصی از سوی همکاران به خصوص در سطح شعب تاکید کرد.
بانك دی در راستاي ايجاد مزيت رقابتي و به روز کردن خدمات بانكداري الكترونيك، به زودي از سيستم قديمي به سيستم جديد مهاجرت مي کند بر اين اساس و به منظور برطرف کردن اختلال در شعب، همايش آموزشي، توجيهي نمايندگان آتي شعب برگزار شد.