امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3935 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نیاز و سلیقه مشتریان؛ اولویت برنامه‌های بانک تجارت

معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور فناوری اطلاعات از برنامه‌ریزی این بانک در حوزه خدمات بانکداری نوین به منظور ارائه مستمر و بی‌وقفه خدمات الکترونیک به مشتریان خبرداد.
نیاز و سلیقه مشتریان؛ اولویت برنامه‌های بانک تجارت

 

 

به گزارش خبر ایران ، علی چهارلنگی، با اشاره به روند توسعه الکترونیک خدمات بانک تجارت اظهار داشت: بر اساس آمار، در سال 90 در حوزه خدمات نوین، حدود 23 میلیون تراکنش در ماه را تجربه کردیم، که اکنون با اختلاف حدود 200 درصدی، به حدود 60 تا 70 میلیون تراکنش در ماه و در ماه‌های خاص مانند اسفند به 100 میلیون تراکنش بالغ شده است. به نظر می‌رسد روند رو به رشد فوق از ما سرعت بیشتر و چابکی بالاتری را در ارائه سرویس و توسعه پایدار می‌طلبد.وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی بر روی هریک از سرویس‌های این بانک به منظور ارائه مستمر و بی‌وقفه خدمات به مشتریان و توجه به علایق و سلایق آنها از اهمیت بسیار بالایی برای بانک تجارت برخوردار است تصریح کرد: در حوزه خدمات نوین الکترونیک و در حوزه موبایل‌بانک، اینترنت‌بانک و تلفن‌بانک توجه خاصی به نیازهای جدید مشتریان داریم، و به دنبال خط تولید نرم‌افزاری (SPL) هستیم. ضمن آنکه این خدمات کانال‌های دسترسی ما به مشتریان هستند.چهارلنگی با اشاره به توانمندی‌های کارکنان حوزه فناوری اطلاعات بانک تجارت در خصوص تجربه مبادله چک‌های بین بانکی گفت: بانک تجارت تنها با ایجاد یک "وب‌سرویس" و یک "core متمرکز چک"، بانک‌های تجارت و سرمایه و قرض‌الحسنه مهرایران را به همدیگر متصل نموده که امید می‌رود با این روند نوآوری‌های جدید و قابل رقابتی را در حوزه خدمات الکترونیک بانکی برای مشتریان به ارمغان بیاوریم و در حوزه خدمات POS امید می‌رود با توانمندی کنونی بانک در اختیار داشتن یکی از بزرگترین PSPهای کشور با برنامه‌ریزی و هدفمندسازی سرویس اعم از نصب و ارائه خدمات نوین و یکپارچه‌سازی این خدمات به سرعت وضعیت بهتری را در این حوزه بدست آوریم.معاون مدیرعامل بانک تجارت در ادامه به برنامه بانک تجارت در زمینه ایجاد "سامانه بانکداری متمرکز (corebanking) " اشاره کرد و افزود: در این خصوص دو برنامه در نظر داریم که ابتدا سیستم‌ها و نرم‌افزارهای موجود را به عنوان پایه‌ای برای استقرار corebanking اصلاح و مدرن‌سازی کنیم و همچنان به صورت موازی مذاکرات را در خصوص استقرار core تا حصول نتیجه و عقد قرارداد ادامه خواهیم داد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب