امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39432 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

خبرایران: مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت « روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است. این روز فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم.
در عصر ارتباطات که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، اهمیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان است. تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف، با اتخاذ یک استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.
روابط عمومی کارآمد نیز در سازمان هایی شکل می گیرد که مدیران ارشد سازمان، روابط عمومی را به عنوان یک نهاد تخصصی تاثیرگذار و بازوی قدرتمند سازمان در شکل دهی افکار عمومی و حافظ جایگاه ذهنی و عاطفی برند در جامعه قلمداد نمایند.    
روابط عمومی حرفه ای و مبتنی بر برنامه به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و جامعه، مسئولیت خطیری در فرآیند شناخت صحیح مدیران از افکار جمعی دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم سازمان با ذینفعان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی ، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت شود.
 بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.
اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به  تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران ارزش آفرینم در روابط عمومی بانک و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی شعب تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب