خبرایران: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی پیشتاز در خدماترسانی مطلوب و مشتریمداری برای اولین بار در کشور یک روز در ماه را به عنوان«روز مشتری» انتخاب کرده است.
به گزارش خبرایران، بنابر اعلام هایپرمی، رضایت مشتری، مهمترین اولویت مدیریتی در مقابل اهداف دیگری چون سودآوری، سهم بیشتر در بازار، توسعهی محصول و … میباشد.
روز مشتری هایپرمی، روزی متفاوت برای مشتریان / با هایپرمی هر روز، روز مشتریست
در این روز میزان تخفیفات تا ۵۵ درصد و بیشتر از سایر روزها است و تمام امتیازها دو برابر محاسبه و برای قدردانی از حسن اعتماد مشتریان، قرعهکشی و مسابقه با جوایز متنوع داخل فروشگاهها برگزار میشود.
تعیین یک روز در ماه به عنوان "روز مشتری" بیشتر بهانهای است تا مشتریان بدانند هایپرمی در راستای ارائه خدمت مطلوب همواره به یاد مشتریان است و موفقیت خود را در رضایت مشتریان میداند.
هایپرمی تأمین سبد کالایی متنوع و با کیفیت همزمان با رضایتمندی مناسب برای مشتریان را وظیفه خود میداند و در این راستا برای ارتقای خدماترسانی به مشتریان یک روز در ماه به عنوان" روز مشتری" نامگذاری شده است.
فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی سعی میکند با کمک مشتریان شرایط خرید خانوارها را تسهیل کند و مشتریان فروشگاه میتوانند به محض اولین خرید در باشگاه مشتریان هایپرمی به صورت رایگان عضو و از مزایای متنوع آن عضویت برخوردار شوند.