مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه IT BASE شدن شرکت را از اهداف مدیریت کلان شرکت عنوان کرد و افزود: با هدفگذاری و برنامهریزی صورت گرفته، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نهایت استفاده از سیستم های فناوری اطلاعات، ارتباطات و استارتاپها خواهد داشت و سعی بر این است تا از این طریق کیفیت و سرعت ارائه خدمات به بیمهگذاران به نحو چشمگیری افزایش یابد.
وی در ادامه تصریح کرد: شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اقدام به طراحی و ارائه محصول «بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی» کرده است. باتوجه به افزایش نرخ رشد جمعیت در دهه ۶۰ شمسی، در آینده نزدیک جامعه ایران با تعداد زیادی از افراد بازنشسته مواجه خواهد شد که شرایط و مشکلات اقتصادی باعث خواهد شد تا علاوه بر حقوق بازنشستگی دریافتی خود نیازمند مبالغی به عنوان مکمل برای گذران زندگی داشته باشند.
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه ادامه داد: این محصول منحصر بفرد طوری طراحی شده است تا بازنشستگان از مزایای تضمین بیمهنامه، در طول مدت دریافت مستمری بازنشتگی بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه گفت: ما به عنوان اولین شرکت تخصصی فعال در حوزه بیمههای زندگی قصد داریم تا با تاسیس و افزایش تعداد دفاتر ارتباطی خود در سراسر کشور خدمات بهتری به هموطنان داشته و با سهلترین روشها، خدمات بیمهای را در اختیار مردم قرار دهیم.