با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص لزوم صیانت از حقوق مشتریان و پیرو برنامهریزیهای قبلی، شرکت آسیاتک با تشکیل کارگروههای تخصصی از کارشناسان و مدیران حوزههای مختلف و طی جلسات متعدد، بررسی و طرحریزی راهکارهای افزایش رضایت مشترکان را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش خبرایران، بنابر اعلام روابط عمومی آسیاتک، پس از تشکیل این تیمها و کارگروههای تخصصی در کلیه زمینههای مرتبط با مشترکان، گزارش نتایج و روند بهبود پروژهها به مدیران ارشد ارائه شد و نتایج حاصل از این گزارشها برای اقدامات آتی مورد تجزیه و تحلیل و استفاده قرار گرفت.
در این خصوص اهم اقدامات انجامشده در حوزه نظارت بر نحوه پاسخگویی، کاهش زمان انتظار، ارتقا کیفیت پاسخگویی، طراحی محصول و سرویس مبتنی بر ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش، بهبود کانالهای ارتباطی با مشتریان، ارتقا زیرساخت سختافزاری و نرمافزاری شرکت هست که این روند تا رسیدن به درجات مطلوبتر، ادامه خواهد داشت.
با توجه به برنامههای اجراشده در حوزه پاسخگویی به مشترکان، شاخصهای مختلف از جمله زمان انتظار، تماس از دست رفته، کیفیت پاسخگویی، امتیاز رضایت مشتریان در حوزه پاسخگویی و سایز موارد بهبود چشمگیر داشته و در بعضی موارد قابل مقایسه و رقابت با الگوی جهانی هست.
شرکت آسیاتک از توان تخصصی و دانش خود در جهت افزایش کیفیت پاسخگویی و رضایت مشتریان خود استفاده میکند.