بر این اساس، از تاریخ یادشده تمامی تراکنش های نیازمند رمز دوم کارت (به جز قبوض عمومی همچون برق، آب، گاز و تلفن)، تنها با استفاده از رمز دوم پویا امکان پذیر خواهد بود.
این گزارش حاکی است، مشتریان به منظور پیشگیری از بروز اختلال در فرآیند انجام خرید با شرایط مذکور، لازم است در اسرع وقت نسبت به فعال سازی سامانه رمزنگار ملت از طریق برنامک موبایلی از طریق لینک ذیل اقدام کنند:
https://bankmellat.ir/ramznegar.aspx
در عین حال، با هدف استفاده مشتریانی که گوشی هوشمند ندارند یا مایل به نصب برنامه فوق نیستند، سرویس پیامکی رمزنگار ملت نیز پیاده سازی شده است.
این گزارش حاکی است، فعال سازی سرویس های اشاره شده از طریق دستگاه های خودپرداز یا پایانه بانکی غیرنقد این بانک انجام خواهد شد.
همچنین درصورت بروز مشکل در بهرهبرداری، کارشناسان بانک ملت در مرکز ارتباط ملت با شمارهتماس ۱۵۵۶ (تهران) و۸۲۴۸۸-۰۲۱ (شهرستان ها) پاسخگوی مشتریان خواهند بود.