امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42156 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجید مشعلچی فیروزآبادی تاکید کرد؛

رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر

خبرایران: مديرعامل شرکت بیمه کوثر در بیست‌‌وهشتمین سفر استانی خود، با نمايندگان و كارکنان سرپرستي استان خراسان‌جنوبی و خانواده‌های آنان دیدار کرد.
رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر

به گزارش  خبرایران از روابط عمومی بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر عزت‌مندی ایرانیان تاکید کرد و گفت: جهاد فقط تکلیف شهیدان و جانبازان جنگ هشت ساله نبود و من و شما نیز تکالیف سنگینی بر دوش داریم. جهاد امروز ما این است که باید در راه اسلام و عزت و آسایش مردم ایران ثابت قدم، متحد و تحت فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

مديرعامل بیمه کوثر همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت، افزود: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.

وی تصریح کرد: پاسخگویی، تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمه‌شدگان تلاش کنند.

مشعلچی با بیان اینکه توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش می‌شود، اظهار داشت: نمایندگان بیمه کوثر باید به سطحی از توانمندی برسند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های فروش، بازاریابی، ارتباط با مشتریان و مدیریت ریسک حضور داشته باشند و در این میان، حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به نیروهای جوان، موجب رشد و بالندگی بیش از پیش شرکت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه کوثر خدمت به بیمه‌شدگان و همراهی با بیمه‌گذاران را یک اصل دانست و گفت: اکنون این شرکت با ایجاد راه‌های ارتباطی گوناگون، برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد بانک اطلاعاتی و باشگاه مشتریان توانسته است بسترهای رضایت ذی‌نفعان را فراهم کند.

وی با تاکید بر برنامه‌محوری و اجرای برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های شرکت برای تحقق اهداف، خاطرنشان‌کرد: مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، توجه به ارزش‌ها و رعایت شئونات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران‌ و بیمه‌شدگان از ارزش‌های حاکم بر شرکت است.

گفتنی است در این سفر، رییس اداره عقیدتی و سیاسی شرکت، معاونان مالی، فنی، برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیران بازرسی، اداری و پشتیبانی، بازاریابی و فروش و امور نمایندگان مدیرعامل را همراهی کردند و همچنین در همایش خانوادگی کارکنان و نمایندگان این سرپرستی شرکت کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب