امروز: پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۴ [2025/04/10]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42701 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران صورت گرفت:

رایزنی مدیرعامل بانک ملت با سرکنسول ایران در نجف

خبرایران: مدیرعامل بانک ملت همراه با خیل عظیم عاشقان حضرت امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین شرکت و در نشستی با سرکنسول ایران در نجف، راه های ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) را مورد بررسی قرار داد.
رایزنی مدیرعامل بانک ملت با سرکنسول ایران در نجف
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی که همراه با بهمن اسکندری عضو هیات مدیره، سعید نصری و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل و علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی برای شرکت در پیاده روی اربعین به کشور عراق سفر کرده بود، در جلسه ای با حمید مکارم شیرازی سرکنسول ایران در شهر مقدس نجف، به تشریح خدمات بانک ملت به زائران اربعین حسینی پرداخت و راه های ارائه هرچه بهتر این خدمات را بررسی کرد.
مدیران ارشد بانک ملت همچنین با حضور در مراسم راهپیمایی اربعین، همراه با سایر زائران این مراسم باشکوه، یاد و خاطره سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان را گرامی داشتند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت در راستای تسهیل امور زائران اربعین، اقدامات متعددی را از جمله برپایی موکب های پذیرایی از زائران، اعزام دستگاه های خودپرداز، ایجاد شعب کشیک و... را در دستور کار قرار داده بود.

 

 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب