امروز: شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازاریابی را با برندسازی بخواهید

خبرایران :مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی اعلام کرد که نقش بازاریابی در بازار رقابتی بیش از هر زمان دیگر مشخص می‌شود.
بازاریابی را با برندسازی بخواهید

به گزارش خبرایران، حمید بروغنی مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه تلاش برندینگ فروش محصول و خدمات است که این دو با بهره گیری از تکنیک‌های برندسازی میسر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برند فقط یک لوگو نیست، تاکید کرد: در دنیای بازاریابی حرفه‌ای، برند را شخصیت سازمان معرفی می‌کنند که به آن هویت داده و موجب برقراری ارتباط با مشتریان می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی اضافه کرد: بنابر این بازاریابی بدون برند، کامل نیست و مخصوصا زمانی که سازمان در بازار رقابت قرار می‌گیرد برندینگ نیز اهمیت می یابد.
وی ادامه داد: برند بخش بزرگی از یک کسب و کار است که هر چه قوی‌تر و شناخته شده‌تر باشد، بر میزان درآمد شرکت یا سازمان بیشتر اثر می‌گذارد.
بروغنی همچنین گفت: از طریق برندینگ، مخاطبان متفاوت در بازارهای گوناگون هدف قرار می‌گیرند و محصولات تولیدی، متنوع‌تر و بازار پسندتر می‌شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب