کد خبر: 43838
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر
نسخه چاپی
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی
خبرایران: به منظور ارائه ی خدمات مطلوب به مردم شریف سبزوار، شعبه ی بیهقي بانک قرض الحسنه مهرايران در اين شهرستان پس از بهسازي و تجهيز با حضور پدرام رئيس هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها و جمعي از مديران ادارات استان خراسات رضوي افتتاح شد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در جریان ادغام شعبه ی عطاملک سبزوار در شعبه ي بيهقي و پس از بهسازي و تجهيز اين شعبه، مراسم افتتاح شعبه با حضور پدرام رئيس هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، صبوري مدير شعب استان خراسان رضوي و جمعي از مديران ادارات، بانک ها و فرماندهي انتظامي شهرستان برگزار شد.
در این مراسم، پدرام با اشاره به ۱۲ سال فعالیت بانک در عرصه ی خدمت رسانی به مردم بيان داشت: با تلاش مديران و کارکنان بانک از مرز جذب ۸ ميليون مشتري و پرداخت ۶ ميليون وام قرض الحسنه عبور كرديم.
وی تسهیلات پرداختی را در بخش اشتغال، ازدواج جوانان، درمان، اشتغال زندانیان آزاد شده، زنان سرپرست خانوار و ...عنوان کرد و عملکرد بانک را در شبکه ي بانكي بسيار مطلوب دانست.
محسن پدرام با اشاره به راه اندازی سامانه میعاد (مدیریت يکپارچه عمليات اجرايي ديجيتال) در بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: سامانه ميعاد خدمتي متمايز است که به موجب آن تمام عمليات بانکي از مرحله ي افتتاح حساب تا بايگاني اسناد بدون نياز به كاغذ و به صورت تمام الكترونيكي انجام و علاوه بر كاهش زمان انتظار مشتريان، گام بلندي در راستاي بانكداري سبز محسوب مي شود.
وی افزود: احراز هویت بیومتریک و در نتيجه حذف کپي از مدارک شناسايي و ثبت ديجيتالي امضا از ديگر خدماتي است که در جهت افزايش رضايتمندي مشتريان صورت پذيرفته است.
در ادامه مراسم، صبوری مدیرشعب استان خراسان رضوی با ارائه ی گزارشي از خدمات ارائه شده و تسهيلات پرداختي به مردم سبزوار بيان داشت: از تمام پتانسيل موجود به منظور خدمت رساني هر چه بهتر به مردم استفاده مي کنيم .
بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران از شعبه ي نيشابور در استان خراسان رضوي
پدرام رئیس هیات مدیره و نجدی مدير امور استان ها در جريان سفر به استان خراسان رضوي از شعبه ي نيشابور نيز بازديد کردند.
پدرام در میان همکاران شعبه نیشابور ضمن تاکید بر تلاش جمعی براي تحقق اهداف تدوين شده در سال ۹۸ بيان داشت: رسيدن به اهداف بانک جز در سايه ي تلاش مضاعف و بهره گيري از خرد جمعي امکان پذير نيست و تمامي كاركنان بايد براي اعتلاي نام بانك نقش خود را به خوبي ايفا كنند.
وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را بسیار مهم دانست و با اشاره به وضعيت اقتصادي کنوني جامعه گفت: لازم است بيش از گذشته در ارائه ي خدمات به مردم کوشا باشيم و با شکيبايي در راستاي رفع مشكلات آن ها گام برداريم.
پدرام بررسی روزانه ی فاکتورهای اصلی شعبه از جمله منابع، مصارف و مطالبات را ضروري دانست و از کليه ي کارکنان خواست وضعيت شعبه ي خود را هر روز از طريق سامانه ي عملياتي بررسي كرده و تلاش خود را در جهت ارتقا فاكتورهاي پيش بيني شده بكار گيرند.