امروز: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43846 تاریخ انتشار: شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی رضا موحدی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف اولین کنگره علمی ماساژکارآفرینی و کمک به سلامت جامعه است

علی رضا موحدی دبیراولین کنگره علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی گفت: شرکت کنندگان دراولین کنگره علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی درکنار همدیگر جمع شده اند تا با تعامل و هم فکری به بحث مهم کارآفرینی و همچنین سلامت جامعه کمک کنند.
هدف اولین کنگره علمی ماساژکارآفرینی و کمک به سلامت جامعه است

علی رضا موحدی دبیر دومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد اشتغال پایدار و کارآفرینی و اولین همایش علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی درگفتگو با خبرایران در حاشیه برگزااری ین رویداد در هتل المپیک تهران اظهارداشت: در دومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد اشتغال پایدار و کارآفرینی و اولین همایش علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی بیش از 500 شرکت کننده حضور دارندو از نزدیک با آخرین دستاوردهای ماساژ و همچنین دستگاههای مرتبط با این حرفه آشنا می شوند.

وی عنوان داشت: درواقع شرکت کنندگان دراین رویداد درکنار همدیگر جمع شده اند تا با تعامل و هم فکری به بحث مهم کارآفرینی و همچنین سلامت جامعه کمک کنند.

موحدی تاکید کرد: رشته ماساژ برای ورزشکاران جایگاه بسیار مهمی دارد و یکی از مهترین مسائل مهم در ورزش حرفه ای برای ورزشکاران است . درواقع ورزشکاران با ریکاوری و ماساژ ریلکس  کرده وبه ادامه حرفه خود می پردازند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز ماساژ و آموزشگا درحرفه ماساژ تصریح کرد: نیاز بود تا جامعه ماسور وصنف ماساژ دراین رویداد به دور هم جمع شوند و با توجه به کارافرینی وسلامت جامعه مسئولین ورزش نیزدراین رویداد حضور داشتند تا به رشد و بالندگی این حرفه توجه ویزه شود.

موحدی خاطر نشان کرد: خدمات ماساژ یکی از مهمترین خدمات در رویکرد ورزشی است و همیشه بحث ماساژهای ورزشی و حرفه ای کارساز بوده است. امروز باید به نظرم به عنوان یک شغل به یک ماسور نگاه کنند.  

وی ادامه داد: ماسورهای ما دراین همایش علاقه مند بودند که خودشان را محک بزنند مسابقاتی را برگزار می کنیم در کنار این تولیدکنندگان ابزارماساژ را نیز به نمایش می گذارند تا ماسورهای ما با دانش بیشتری بتواند وارد بازار کار شوند .

وی درپایان سخنان خود با اشاره به برگزاری کارگاهای مختلف دراین همایش اظهارداشت: مباحث مهمی که ما دراین همایش و کنفرانس می پردازیم عبارتند از آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در علوم مرتبط با سلامت ماساژ، افزایش بینش و بصیرت علمی در موضوعات کلی و جزئی علوم مرتبط با ماساژ، بررسی علمی ماساژ و مفاهیمی همچون سلامت جسمانی و سلامت روانی، ایجاد بستر مناسب برای آشنایی، هم اندیشی و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان و اساتید کشور با آخرین روشها در عرصه ماساژ، اهتمام ویژه اندیشمندان به ضرورت توسعه و ترویج صحیح ماساژ، فراهم سازی بسترمناسب برای انتقال دانش وتجربیات در سطح کشور و اشاعه فرهنگ صحیح مدیریت ، برنامه ریزی، توسعه آموزش و پژوهش رشته ماساژ خواهد بود.

نتیجه تصویری برای کنگره علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب