شیری ادامه داد: براساس این طرح بخشی از بودجه اداره کل روابط عمومی بانک از محل صرفه جویی هزینه های جاری و مدیریت تبلیغات غیرضرور نظیر خرید و چاپ سررسید و تقویم برای خرید کفش از واحدهای تولیدی ایرانی که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در فروش محصولات هستند تخصیص داده شده است.
وی افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم با تولیدکنندگان کفش انجام و برخی از آنها که در استان های مذکور با مشکل فروش و منابع مالی مواجه شده و یا از این بانک تسهیلات دریافت نموده اند به عنوان تولیدکنندگان هدف تعیین شده و مقرر گردیده است که اعتبار تخصیص یافته به این موضوع برای خرید کفش از این تولید کنندگان اختصاص یابد.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این امر خداپسندانه و نوع دوستانه با هماهنگی سازمان ها و نهادهای مردم نهاد (شوراها، دهیاری ها و ......) در استان های تعیین شده اجرا و کفش های تولید شده دراختیار نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مناطق محروم در این استان ها قرار می گیرد.
وی درپایان تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و روستائی کشور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به رونق تولید و محرومیت زدایی، خدمات متنوع بانکی را به هموطنان روستایی در بیش از ۶ هزار باجه های بانکی در اقصی نقاط کشور ارائه می نماید که در شبکه بانکی کشور بی نظیر است.