در همايش بررسي عملكرد ادارات امور شعب تهران كه در اداره امور شعب شرق تهران برگزار شد، ضمن مقايسه عملكردي ادارات امور شعب، بر بهبود وضعيت و افزايش كارايي شعب تاكيد شد.
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، ايجاد نگرش مثبت و تغيير ديدگاه در نحوه مواجهه با مشتريان و شيوه صحيح بازاريابي موجب پويايي بانك ملي ايران است.
خسرو خواجه حسني عضو هيأت مديره و معاون شعب ضمن بيان مطلب فوق افزود: مشاركت واقعي مديريت و كاركنان را ميتوان به عنوان مهمترين راه توسعه پايدار در سازمانها برشمرد.
وي در اين همايش ضمن ارائه راهكارهايي براي بهبود عملكرد ادارات امور شعب تهران در حوزههاي منابع و مصارف در نيمه دوم سال گذشته و سه ماه ابتدايي سال جاري، بر تلاش بيشتر در وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قيمت تاكيد كرد.
در همايش مذكور برات كريمي مدير امور شعب تهران، نصرت اله شهبازي و سيد كمال الدين محمدي مديران امور شعب منطقه يك و دو كشور، روح اله لهرابيان مدير امور اعتباري و همچنين روساي ادارات امور شعب 5 گانه مركزي، شمال، غرب، جنوب و شرق تهران نيز حضور داشتند.
گفتني است در پايان همايش جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولان مربوطه انجام شد.