امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4501 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاري همايش بررسي عملكرد ادارات امور شعب تهران بانک ملی

در همايش بررسي عملكرد ادارات امور شعب تهران كه در اداره امور شعب شرق تهران برگزار شد، ضمن مقايسه عملكردي ادارات امور شعب، بر بهبود وضعيت و افزايش كارايي شعب تاكيد شد.
برگزاري همايش بررسي عملكرد ادارات امور شعب تهران بانک ملی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، ايجاد نگرش مثبت و تغيير ديدگاه در نحوه مواجهه با مشتريان و شيوه صحيح بازاريابي موجب پويايي بانك ملي ايران است.

خسرو خواجه حسني عضو هيأت مديره و معاون شعب ضمن بيان مطلب فوق افزود: مشاركت واقعي مديريت و كاركنان را مي‌توان به عنوان مهمترين راه توسعه پايدار در سازمان‌ها برشمرد.

وي در اين همايش ضمن ارائه راهكارهايي براي بهبود عملكرد ادارات امور شعب تهران در حوزه‌هاي منابع و مصارف در نيمه دوم سال گذشته و سه ماه ابتدايي سال جاري، بر تلاش بيشتر در وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قيمت تاكيد كرد.

در همايش مذكور برات كريمي مدير امور شعب تهران، نصرت اله شهبازي و سيد كمال الدين محمدي مديران امور شعب منطقه يك و دو كشور، روح اله لهرابيان مدير امور اعتباري و همچنين روساي ادارات امور شعب 5 گانه مركزي، شمال، غرب، جنوب و شرق تهران نيز حضور داشتند.

گفتني است در پايان همايش جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولان مربوطه انجام شد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب