امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46138 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ھا و مراکز پرتردد منطقه21

خبرایران : با عنایت به ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اماکن پرتردد شھری، منطقه21 نیز اقدام به انجام این طرح در نانوایی ھا، عابر بانک ھا، میادین میوه و تره بار و سایر مراکز پرتردد ورودی غربی پایتخت در قالب جانمایی محل ایستادن با استفاده از خطوط رنگی و برچسب کرده است. .
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ھا و مراکز پرتردد منطقه21
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شھرداری منطقه٢١ ،حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعي و فرھنگي این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: "طرح فاصله گذاری اجتماعی" با ھدف جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و کاھش آمار مبتلایان به این بیماری در حال انجام است و بر ھمگان واضح و مبرھن بوده که می بایست برای برون رفت از این شرایط، به اصول اولیه و نکات بھداشتی نھایت 
توجه را داشت.
وی در این خصوص افزود: جلسات شورای سلامت در منطقه21 به صورت مجازی برگزار می شود و در آنھا بر ضرورت "در خانه ماندن شھروندان" به عنوان بھترین روش مقابله با کرونا ویروس و پیشگیری از ابتلا تاکید می شود.
معینی کربکندی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با رعایت "طرح فاصله گذاری اجتماعی" در اماکن پرتردد و دارای ازدحام جمعیت، می توان از این بحران سلامت به امید و یاری خدا عبور کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب