امروز: شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46343 تاریخ انتشار: شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر برات کریمی اعلام کرد؛

وصول مطالبات زمینه ساز تحقق جهش تولید است

خبرایران :دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدیدی سرزده از شعبه عدالت گرگان، بر ضرورت جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات معوق و مشتری مداری تاکید کرد.
وصول مطالبات زمینه ساز تحقق جهش تولید است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه عدالت گرگان، بر ضرورت برنامه زیری منسجم شعب برای جذب منابع ارزان قیمت در چارچوب رهنمودها و نقاط تمرکز تعیین شده در برنامه عملیاتی شعب تاکید کرد.
کریمی در این بازدید، ضمن اشاره به اهمیت کاهش مطالبات معوق و سررسید شده شعب بر جذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و گفت: کارکنان شعب باید به واسطه ی شرایط محیطی و منطقه ای شعبه، راه های جذب منابع را به خوبی شناسایی کنند تا میزان مطالبات معوق به میزان چشمگیری کاهش یابد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید گفت: شبکه بانکی به عنوان سرآمدان پشتوانه اقتصادی کشور باید رویکرد و برنامه های خود را برای تحقق جهش تولید مشخص کنند تا با یک حرکت هماهنگ و منسجم در کل شبکه بانکی و مالی، شاهد شکوفایی کشور باشیم.
وی با اشاره به برنامه های بانک دی برای کمک به جهش تولید گفت: بانک دی در اولین گام خود برای تحقق جهش تولید طرح تشویقی وصول مطالبات را پیاده سازی و طرح ریزی کرده است که این طرح در راستای کمک به تسریع و تسهیل امر وصول مطالبات غیرجاری و تبدیل منابع راکد به منابع مولّد و استفاده از آن در چرخه اقتصادی و رونق تولید در دستور کار قرار گرفته است.
کریمی بر روند پیگیری وصول مطالبات تاکید کرد و گفت: پیگیری وصول مطالبات باید به صورت روزانه و مستمر در دستور کار همکاران شعبه قرار گیرد تا بتوانند از طریق مذاکره، مصالحه و مکاتبه با مشتریان بدهکار و با رعایت بهداشت اعتباری و حفظ اصول بانکی از سررسید شدن مطالبات جلوگیری کرده و درآمدزایی را افزایش دهند.
مدیرعامل بانک دی در این دیدار با تشریح تحولات موجود در نظام بانکی و با تاکید بر این نکته که در حال حاضر مشتری مداری رمز پیشتازی و مهمترین مزیت رقابتی بین بانک ها است، افزود: امروزه با توجه به رقابت تنگاتنگ بانک‌ها در جذب منابع و شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و تحول موجود در نظام بانکی، لزوم حرکت در مسیر مشتری مداری و تامین حداکثر نیاز مشتریان که یکی از ارزش های بانک دی نیز محسوب می شود، اصلی اجتناب ناپذیر است که با یک استراتژی واقع‌بینانه، برنامه ریزی هدفمند و تلاش مضاعف دست یافتنی است.
گفتنی است در این دیدار مدیرعامل بانک دی ضمن گفتگو با همکاران شعبه عدالت گرگان به بررسی عملکرد این شعبه پرداخت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب