خبرایران: درراستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی با هدف انعطاف پذیری بیشتر، خدمات بانکی متنوع در اینترنت بانک ملل ارائه می گردد.
به گزارش خبر ایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل امکانات که در اینترنت بانک ملل برای کاربران وجود دارد بدین شرح است:
– خلاصه وضعیت حسابها شامل صورتحساب دوره ای – صورتحساب دستگاه پایانه فروش – صورتحساب کارت-گزارش تراکنش های ساتنا و پایا
– انتقال وجه کارت به کارت داخلی و شتابی
– خیریه و کمک های مردمی
– مدیریت چک شامل مسدود کردن چک-وضعیت دسته چک- چک های واگذار شده به حساب
– پرداخت قبض و گزارش قبض های پرداخت شده
– مدیریت تسهیلات شامل بازپرداخت و تاریخچه و…
– شارژ تلفن همراه
– مدیریت کارت شامل مسدود کردن کارت-تغییر رمز دوم کارت-مشاهده وضعیت کارت-مدیریت رمز دوم پویا
– صورتحساب کارت اعتباری-بازپرداخت کارت اعتباری-مسدود کردن کارت اعتباری-تغییر رمز دوم کارت اعتباری
_ گزارشات مربوطه به صندوق ضمانت سپرده
– کارتابل کارت شامل تراکنش های در انتظار تایید و گزارش تراکنش های حساب های مشترک
– تغییر رمز ورود و تراکنش
– سرویس ها شامل درخواست تسهیلات-گزارش مغایرت-رهگیری مغایرت
پیشنهاد می گردد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با اینترنت بانک ملل کلیه فعالیت های بانکی خود را در هر زمان از شبانه روز و هر مکان انجام دهید