مطابق اعلام کمیته داوران پنجمین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی، 2 مقاله ارسالی از سوی همکاران مدیریت امور بازاریابی و امور سازمان و برنامهریزی در جمع برترینهای علمی این همایش قرار گرفتند.
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دبیرخانه کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی 2 مقاله با عناوین «بررسی تاثیر CRM بر کیفیت ارتباط مشتریان در بانکداری جامع» نوشته داود رفیعیراد و سعید شهبازی و «توسعه مدل RFM جهت خوشهبندی و رتبهبندی مشتریان (نمونه موردی بانک شهر)» نوشته سیدجابر حسینی، محمد دهاقین و سیدخلیلالله سجادی را در جمع مقالات برگزیده این کنفرانس قرار داد.
گفتنی است، همچنین مقرر گردیده ضمن تقدیر از این افراد در ایام برگزاری کنفرانس، مقالات آنان نیز به صورت پوستر جهت بازدید شرکتکنندگان به نمایش درآید.
خاطرنشان میشود، "پنجمین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی" در روزهای 26 و 27 مردادماه سال جاری با حضور صاحبنظران، اساتید دانشگاهی، مدیران و کارشناسان سازمان¬های ارائهکننده خدمات بانکی، به ویژه بانکها، موسسات مالی و اعتباری و صندوقهای قرضالحسنه، در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.