امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48230 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز به کار درمانگاه بانک ملی ایران در شهرستان ارومیه و استان زنجان

خبرایران: اولین درمانگاه بانک ملی ایران در شهرستان ارومیه و کلینک تخصصی بانک در استان زنجان با حضور مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری آغاز به کار کردند.
آغاز به کار درمانگاه بانک ملی ایران در شهرستان ارومیه و استان زنجان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ضمن افتتاح اولین درمانگاه بانک ملی ایران در شهرستان ارومیه به طور موقت در ساختمان اداره امور استان آذربایجان غربی، از کانون بازنشستگان، محل های پیشنهادی برای استقرار ساختمان درمانگاه بانک در شهرستان ارومیه، آزمایشگاه نانو و داروخانه دکتر تافتاچی به عنوان مراکز خدمات درمانی بیمارستان مستقر در این استان بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در منزل دو نفر از همکاران ارومیه، از آنها عیادت و دلجویی کرد.

سخندان همچنین از اداره امور شعب استان زنجان بازدید و کلینک تخصصی بانک در این اداره امور را افتتاح کرد.

در این سفر دو روزه، تعداد 100نفر از همکاران استان زنجان مورد غربالگری قلب و عروق قرار گرفتند.

سخندان ضمن بازدید از محل دائمی کلینیک این اداره امور، از چندین داروخانه و آزمایشگاه بازدید و با مدیران آنها برای ارائه خدمات مطلوب به همکاران مذاکره کرد تا همکاران استان از نظر سلامتی جسمانی بتوانند ایمن باشند و هزینه قابل توجهی نیز  متوجه آنها نگردد.

طاهری رئیس اداره امور شعب استان زنجان از توجه ویژه مدیریت عامل بانک دکتر حسین زاده و اعضای هیات مدیره و مدیر بیمارستان تقدیر و آغاز فعالیت کلینیک تخصصی برای همکاران استان را حائز اهمیت دانست.

در ادامه این سفر، سخندان به همراه رئیس و جمعی از همکاران اداره امور شعب استان زنجان از همکار بستری به نمایندگی از مدیر عامل بانک ملاقات کرد و آخرین وضعیت و مراحل درمان این همکار را جویا شد.

مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک با بیان اینکه بانک ملی ایران با تکیه بر اعتماد مردم ایران و با تلاش تک تک همکاران هر روز بر کیفیت خدمات بیمارستانی و توسعه آن می افزاید، گفت: برنامه های ارتقاء کیفیت درمانی برای همکاران و مردم در دستور کار قرار گرفته و به دستور مدیر عامل بانک، تمام تلاش مدیران و مسئولان بانک جلب رضایتمندی همکاران و خانواده آنها و همه متقاضیان خدمات درمانی کشور است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب