امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4841 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دستاورد جدیدی برای صاحبان کسب و کار؛

نمایشگرهای دیجیتال و هوشمند سامسونگ

استفاده از صفحه‌های نمایشگر دیجیتال یکی از مهم‌ترین روش‌های آگاهی‌سازی مخاطبان در اماکن اداری، تجاری و عمومی است. محصولاتی که به دلیل سابقه استفاده از آن‌ها شناخته شده هستند اما با پیشرفت تکنولوژی، امکانات جدید و منحصربه‌فردی به آنها افزوده شده که آگاهی از آن‌ها برای صاحبان صنایع اهمیت بسیار دارد.
نمایشگرهای دیجیتال و هوشمند سامسونگ

به گزارش خبرایران، امروزه با پیشرفت فناوری و راه یافتن آخرین دستاوردها به دنیای کسب‌و‌کار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز متحول شده است. یکی از مهم‌ترین روش‌های آگاهی‌سازی مخاطبان در اماکن اداری، تجاری و عمومی استفاده از صفحه‌های نمایشگر دیجیتال است. محصولاتی که به دلیل سابقه استفاده از آن‌ها شناخته شده هستند اما با پیشرفت تکنولوژی، امکانات جدید و منحصربه‌فردی به آنها افزوده شده که آگاهی از آن‌ها برای صاحبان صنایع اهمیت بسیار دارد.

 

صفحه‌های نمایشگر دیجیتالی بزرگ که پیش از این به نام LFD (Large Format Display)  شناخته می‌شدند، امروزه با انگیزه به‌کارگیری در تمامی مشاغل و حرفه‌ها با نام تجاری Smart Signage به بازار راه یافته‌اند. این محصولات برای نمایش محتواهای اطلاعاتی گوناگون در مکان‌های مختلفی همچون مراکز خرید، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و با امکان پخش تصاویر با رنگ‌های درخشان و کیفیت بالا، توجه بینندگان را بیش از پیش به خود جلب می‌کنند.SSS  یاSamsung Smart Signage  مشخصات منحصر‌به‌فردی دارد و اطلاعات، تبلیغات و انواع فرمت‌های پیام‌رسانی را با بهره‌گیری از توانایی‌های مختلف و متنوع چند رسانه‌ای، صوتی و تصویری به مخاطب منتقل می‌کند.

 

گستردگی استفاده از این نمایشگرها بسیار متنوع است؛ برای مثال مراکز کنترل بحران، سالن‌های کنفرانس و همایش، نمایشگاه‌ها، مدارس هوشمند، متروها و سازمان‌های دولتی از جمله مکان‌هایی هستند که لزوم نیاز به تغییرات بنیادی در نحوه‌ی اطلاع‌رسانی در آن‌ها وجود دارد. نصب و استفاده از صفحه نمایشگرهای حرفه‌ای که امروزه سامسونگ یکی از پرچم‌داران تولید آن است، باعث افزایش تعامل مؤثر با افراد می‌‌شود. بر اساس تحیقیقات انجام شده Smart Signage‌ها تأثیرات بسزایی بر رفتار مشتری در خرید و استفاده از خدمات گذاشته‌اند، به‌طوری که امروزه ثابت شده سود حاصل از جایگزینی ساختاری روش‌های دیجیتال در سازمان‌های تجاری، رشد چشمگیر و روز افزونی داشته است.

 

Samsung Smart Signage ها، ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را از سایر نمایشگرها و نمایشگرهای نسل قبل متمایز می‌کند. این نوع نمایشگر‌ها، امکاناتی متفاوت از یک تلویزیون ساده به کاربر می‌دهند و می‌توانند جایگزین مفیدی برای ویدئو پروجکش‌های اتاق‌های کنفرانس شوند. کیفیت بالای نمایش و امکان اتصال سایر دستگاه‌ها از طریق پورت‌های متعدد ورودی، عدم ایجاد گرما، صدای مزاحم و سایه از جمله مواردی است که این جایگزینی را سرعت می‌بخشد.

 

همچنین استفاده از Smart Signage به عنوان بنر و پوسترهای متحرک در دنیای نوین تبلیغات جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای عرضه مواد‌غذایی، رستوران‌ها، سینماها، مراکز تفریحی و ورزشی برای معرفی محصولات خود و جلب نظر مخاطبان، به صورت گسترده‌ای از این ابزار استفاده می‌کنند.

 

با توجه به قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش و همچنین نمایش اطلاعات بدون نیاز به سیستم پردازش خارجی، امروزه استفاده از این محصول در مراکز آموزشی به عنوان جایگزینی کارآمد برای تخته‌های وایت‌برد رواج یافته است.

 

از سوی دیگر، طول عمر این محصول به نسبت محصولاتی که به عنوان جایگزین استفاده می‌شوند بسیار بالاست؛ به سادگی قابل نصب و راه‌اندازی هستند، هزینه‌ عملیاتی کمتری دارند، با سرعت بیشتری اطلاعات را انتقال می‌دهند، به سیم‌، کابل‌های متعدد، کامپیوتر و یا دستگاه‌های پخش‌ خارجی نیاز ندارد و مجموعه این ویژگی‌ها باعث جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی می‌شوند.

 

صفحه نمایشگرهای حرفه‌ای SSS، برای استفاده‌های طولانی مدت طراحی شده‌اند، به این معنی که یک گروه از محصولات تا 16 ساعت در روز و گروه دیگر 24 ساعته می‌توانند روشن باشند بدون آن که آسیبی به دستگاه برسد. به همین دلیل است که در مراکزی مانند رستوران‌ها، ترمینال‌ها، ساختمان‌های پزشکی و هر جایی که صاحبان کسب‌وکار به پخش تبلیغات یا آگاهی‌سازی مصرف‌کنندگان از قیمت یا نحوه سرویس‌دهی نیاز دارند، از صفحه نمایشگرهای حرفه‌ای استفاده می‌شود.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های برتر این نسل جدید نمایشگرها که محدودیت‌های گذشته را از بین برده‌اند، کامپیوتر داخلی آن است که به مصرف‌کننده امکانات کامل را از طریق پورت‌های یک کامپیوتر حرفه‌ای مثل LAN، USB ۲.۰ و USB ۳.۰، HDMI، DVI،DP و حتی پورت 232RS ارائه می‌کند. به این ترتیب نیاز به کامپیوتر یا هر دستگاه پخش‌کننده خارجی که سابق بر این وجود داشت از بین می‌رود.

 

نرم‌افزار مدیریت ویژگی متمایز دیگری است که از طریق آن برنامه‌ریزی هوشمند پخش محتوا، نحوه‌ پخش اطلاعات و دادن برنامه‌ زمانی برای روشن و خاموش شدن امکان‌پذیر است. همچنینSSS ها از طریق وصل شدن به یک Network به صورت جمعی و از راه دور قابل کنترل هستند.

 

این نمایشگرها انواع مختلف محتوای قابل پخش مثل PowerPoint، Word، Video، Picture را پشتیبانی می‌کنند. قاب باریک، وزن سبک، قابلیت چرخش به طرفین و نشان دادن تصویر به صورت افقی و عمودی متناسب با محیط، به طراحی صنعتی فضا هویت بیشتری می‌بخشد. تعبیه‌ پورت ارتباطی وایرلس یا بدون سیم روی این نمایشگرها و حذف مشتقات غیر‌ ضروری موجب اشغال فضای کمتر می‌شود که یکی از نیازهای اساسی فضاهای تجاری امروز است.

 

ویدئو وال  Video Wall امکان مهم دیگری است که این نمایشگرها به آن مجهز هستند. با استفاده از چندین  Smart Signage در کنار هم می‌توان  یک تصویر واحد را در ابعاد بسیار بزرگ نشان داد به ‌طوری که بیننده تصور می‌کند این تصویر از یک صفحه نمایش داده می‌شود. در حالی که تعداد زیادی از screenها هرکدام بخشی از تصویر را به نمایش در می‌آورند. نمونه‌ آن قرار دادن 100 دستگاه 55 اینچ متصل به هم به صورت ماتریس 10x10به طول 12 و عرض 7 متر است.

 

با توجه به مطالب ذکر شده می‌توان گفت که نمایشگرهایSamsung Smart Signage  گزینه‌ مناسبی برای ارتباط بصری قدرتمند با مخاطبان در حوزه‌های مختلف هستند و دریچه‌های جدیدی از دنیای تکنولوژی را در حوزه تجارت و کسب‌و‌کار باز می‌کنند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب