امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4938 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار گردید؛

دهمین جلسه شورای معاونین خدمات شهری

دهمین جلسه شورای معاونین خدمات شهری در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار گردید.
دهمین جلسه شورای معاونین خدمات شهری

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس عبدالهی، معاون خدمات شهری ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات همکاران، جنایات رژیم صهیونیستی را در نوار عزه محکوم و روز جهانی قدس را تبلور انزجار جهانیان از این حرکت توصیف نمود.

معاون خدمات شهری تاکید کرد: رسیدگی به موضوعات نگهداشت شهر وکاهش پیامهای 137 و1888 مورد انتظار می باشد. وی جمع آوری وتفکیک پسماند خشک از مبدا را از دیگر الویتهای  کاری مناطق عنوان و اظهار داشت معاونین بطور مستمر می بایستی پیگیر انجام تعهدات کامل پیمانکاران در این زمینه باشند.

وی با اشاره به مسائل محیط زیستی مناطق، عنوان کرد: دستور العمل تشکیل کارگروه شناسایی وپایش آلاینده های زیست محیطی از طریق ستاد محیط زیست  به مناطق ابلاغ می شود تا معاونین بصورت جدی موضوعات وپروژهای زیست محیطی را دنبال کنند.

 در ادامه جلسه، سامانه های 137 و1888 آخرین وضعیت پیامهای خدمات شهری مناطق را گزارش دادند و ستاد محیط زیست نیز خواستار مدیریت متمرکز و یکپارچه انرژیهای نو در سطح مناطق شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب