خبرایران : دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران صبح امروز با حضور در مرکز ارتباط با مشتريان اين بانك به تماس هاي تلفني مشتريان و كاركنان پاسخ و دستور داد تا درخواست هاي تماس گيرندگان رسيدگي شود.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این ارتباط تلفنی که به طور مستقيم ميان هموطنان، کارکنان و مديرعامل اين بانك برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها، مشكلات و سوالات خود را مطرح كردند .
دکتر اکبری در حاشیه بازدید از مرکز تماس با مشتریان بانک قرض الحسنه مهرا يران اظهار داشت: تامين نظر و رضايت مشتريان گرامي در ارائه خدمات بر اساس قوانين و دستورالعمل هاي بانكي، جزو اصول بنيادين بانك مهر ايران است و همواره تلاش شده تا با بكارگيري آخرين فناوري ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجراي سياست هاي توسعه اي، زمينه رضايت خاطر بيش از پيش آنها فراهم شود.
وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مركز تماس مشتریان بانك از آن جهت كه با طيف وسيعي از افراد با سليقه هاي متفاوت مرتبط است، اهميت و حساسيت بالايي دارد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: افرادی که با این مرکز تماس مي گيرند، معمولا به دنبال راه حلي براي رفع مشکل و انجام كار بانكي خود هستند، بنابراين در عين حالي كه با نهايت احترام با آنها برخورد مي شود، بايد با آگاهي كامل و تسلط بر خدمات بانك، در سريعترين زمان ممكن، نسبت به رفع مشكل آنان اقدام شود.