امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50596 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس اداره فرهنگی خبر داد ؛

برپایی موکب های اربعین و اجرای ویژه برنامه های کوچه های حسینی در منطقه ۲۲

خبرایران : ویژه برنامه های اربعین حسینی مطابق با شیوه نامه های بهداشتی و مشارکت با سازمانها و نهادهای فرهنگی و همچنین هیأت مذهبی با شعار«به تو از دور سلام» سطح منطقه برگزار شد.
برپایی موکب های اربعین و اجرای ویژه برنامه های کوچه های حسینی در منطقه ۲۲

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مهدی فروزش رئیس اداره فرهنگی، در این باره گفت: بیش از ۲0 برنامه مشارکتی به مناسبت اربعین سیدوسالار شهیدان در سطح منطقه اجرا شد که این برنامه ها شامل برپایی 10 موکب نمادین اربعین بود و ماسک و مواد ضدعفونی کننده و خوراکی های بهداشتی و بسته بندی شده میان شهروندان توزیع شد.
او افزود:اجرای برنامه های عزاداری و سینه زنی با رعایت فاصله اجتماعی در بلوار دهکده المپیک با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران اجرا شد.
مدیر فرهنگی منطقه ۲۲ همچنین از برپایی کاروان حسینی با عنوان کوچه به کوچه با یاد تو و شعار "به تو از دور سلام" شامل خودرو مجهز به سیستم صوتی و همراهی روحانی و ذاکر اهل بیت و اقامه عزای حسینی خبر داد .
فروزش در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با اربعین حسینی، در رسانه های اجتماعی منطقه نیز یاد و خاطره سردار شهید حسین همدانی گرامی داشته شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب