امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50889 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نظرسنجی بانک سرمایه از مشتریان به‌منظور ارتقای کیفی خدمات بانکداری الکترونیک

خبرایران : بانک سرمایه به‌منظور برآورد میزان رضایت مشتریان از خدمات خود در حوزه بانکداری الکترونیک، از مشتریان نظرسنجی و دیدگاه‌های آن‌ها را در این زمینه دریافت می‌کند.
نظرسنجی بانک سرمایه از مشتریان به‌منظور ارتقای کیفی خدمات بانکداری الکترونیک

به گزارش خبرایران به نقل از عمومی بانک سرمایه، این بانک به‌منظور برآورد میزان رضایت مشتریان از خدمات خود درزمینه بانکداری الکترونیک، «طرح نظرسنجی از مشتریان» را اجرا می‌نماید.

شایان‌ذکر است این طرح از سوی بانک مرکزی و باهدف آگاهی از نظرات مشتریان در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک و تعیین اولویت‌ها در این زمینه انجام می‌شود و مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir و دانلود پرسشنامه، نسبت به تکمیل آن اقدام نموده و سپس پرسشنامه تکمیل‌شده را تا روز سه‌شنبه مورخ 6 آبان ماه به آدرس پست الکترونیکی بانک سرمایه (info@sbank.ir) ارسال نمایند.

 
فایلهای پیوست
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب