مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ضرب الاجل این سازمان برای ساماندهی خدمات رسانی تاکسی های فرودگاه مهرآباد خبر داد.
به گزارش خبر ايران ، میثم مظفر در جلسه ساماندهی خدمات رسانی تاکسی ها در فرودگاه مهرآباد بر ضرورت ساخت ایستگاه مسقف دریافت مسافر برای تاکسی ها تاکیدکرد و گفت: این فضا باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر تسهیل سوار شدن بر تاکسی امکانات گرمایشی و سرمایشی مناسب برای مسافران و تاکسیرانان نیز فراهم باشد.مظفر با اشاره به تجربه ساخت چنین فضایی در فرودگاه های بزرگ جهان به فرودگاه دبی اشاره و خاطرنشان کرد:در این سیستم سالنی شیشه ای با سازه های سبک طراحی می شود که علاوه بر آرامش، تکریم مسافران را نیز به همراه دارد. همچنین از تداخل سرویس دهی تاکسی ها نیز جلوگیری می کند.وی با اشاره به بازدید سرزده خود از خدمات رسانی تاکسی ها در فرودگاه تصریح کرد: در سیستم جدید نرم افزار فرودگاه کاستی های وجود دارد که باید با همت جهادی تمامی عوامل مربوط در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود . به گفته ی وی در صورتی که هر کدام از بخش های مربوط به نحو مطلوب فعالیت خود را اجرا نکرد در کوتاه ترین زمان ممکن و با قاطعیت برخوردار خواهد شد.عدم ارائه قبض به مسافران، ارائه قبض به شیوه سنتی و دستی، روشن نکردن کولر و درخواست وجه بیشتر برای روشن کردن کولر، نقص جستجو محلات در نرم افزار تاکسی فرودگاه از جمله تخلفات و نواقصی ست که مدیرعامل سازمان به انها اشاره کرد.در ادامه این جلسه مهدی اسماعیل بگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در پروژه ساماندهی تاکسی های فرودگاه ارائه کرد. به گفته ی اسماعیل بگی ساماندهی ترمینال های دو و 6 در اولویت قرار دارد و فاز طراحی آن صورت گرفته و فاز اجرایی آن نیز آغاز شده است.وی خاطر نشان کرد: ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد نیز در فازهای بعدی اصلاح و ساماندهی خواهد شد ولی به علت اینکه پروازهای ورودی از این ترمینال صورت نمی گیرد دو ترمینال دیگر در اولویت ساماندهی قرار دارند.وی همچنین از هماهنگی با پلیس فرودگاه برای ساماندهی تاکسی های ترمینال 2 خبر داد و افزود:لاین نخست تاکسی ها در این ترمینال در حال حاضر مشغول فعالیت است که به موازات آن پس از اصلاحات هندسی لاین دومی نیز برای ارائه خدمات سریع تر راه اندازی می شود.