امروز: یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51381 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه گنبدکاووس

خبرایران : دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه گنبدکاووس بر لزوم مدیریت منابع و مصارف در راستاي سودآوری هر چه بیشتر بانک تاکید کرد.
بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه گنبدکاووس

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی با بیان این که سودآوری لازمه ادامه حیات هر بنگاه اقتصادی است، افزود: در پی اقدامات هیئت مدیره برای اولین بار در 5 سال اخیر، سود عملیاتی برای بانک شناسایی شده است و انتظار مي رود با تلاش مضاعف همكاران و بهبود کسب و کار بانک و کاهش مطالبات غیرجاری، روند سودآوری با شتاب بیشتری استمرار داشته باشد.

مديرعامل بانك دي با اشاره به این که شعب بايد جذب منابع ارزان قیمت، صدور ضمانتنامه و تخصيص بهينه منابع و مصارف را سرلوحه فعاليت ها قرار دهند، افزود: عملكرد شعب در راستاي تحقق برنامه عملياتي مي تواند زمينه دستيابي به اهداف استراتژيك بانك را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم آورد.

وي، توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال را از مهم ترین اولویت هاي بانک دی دانست و گفت: بانك دي تلاش كرده با گسترش ارائه خدمات غيرحضوري به ويژه در دوره شيوع كرونا در راستاي رضايتمندي هر چه بيشتر مشتريان و صيانت از سلامتي آنان اقدامات موثري انجام دهد.

کریمی همچنین ضمن قدرداني از تلاش هاي کارکنان شعب که با حداکثر توان در حال خدمت رسانی به مشتریان هستند، گفت: مشتري مداري،مهم ترين اصل در بانك دي است و باید تلاش کنیم با بهره گیری از فناوری های نوین، آموزش های مستمر و ترویج روحیه مشتری مداری این اصل را به مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی تبدیل کنیم.

مديرعامل بانك دي با تاکید بر اهمیت تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از مهم ترین ارزش های بانک دی، افزود: تکریم مشتریان به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری یکی از ارزش‌های مهم بانک به شمار می رود و همکاران شعب باید ضمن رعایت این اصل بر روند تسهیل ارائه خدمات مطلوب بانکی و با کیفیت برای رضایتمندی حداکثری آنان اهتمام ورزند.

تاكيد بر لزوم رعايت بهداشت اعتباري و دقت در رعایت مقررات و قوانین در زمان پرداخت تسهیلات و اعتبارسنجي مشتريان و سرعت بخشيدن به وصول مطالبات از ديگر محورهاي سخنان مديرعامل بانك دي در اين بازديد بود.

گفتنی است در جریان این بازدید، کارکنان شعبه گنبد كاووس در نشستی صمیمانه با مدیرعامل، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و با ایشان به تبادل نظر پرداختند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب